Frigstad grønn blir veldig habiak :p Tror det hadde vært kult med gull eller en sterk og fin rosa :)
Tror du ikke madammen også hadde likt rosa bur? :)
Printable View
Frigstad grønn blir veldig habiak :p Tror det hadde vært kult med gull eller en sterk og fin rosa :)
Tror du ikke madammen også hadde likt rosa bur? :)
jeg ville ha kjørt ordentlig brytings farge, for da får du den * WOOW * effekten og da blir folk nysgjerrig ;)
men knall grønt eller blå hadde gjort seg ;) men steffen kjører jo grønt ;P så hadde jo lønt seg å kjøre noe annet, bare for å skile seg ut litt ;)
innvendig ville jeg har kjørt svart ;) med blått bur ;)
God gammeldags høreapparatbrun!
Sent from my C6903 using Tapatalk
Vil ha noe som bryter ja, men ikke rød, gul eller hvit. Ikke gull heller.. Motor rom og baki trunken blir svart blank samme som resten av bilen. Skal forresten ha norsk flagg på taket (foliert)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tenker kanskje blått da isåfall.. Ellers så gir vi faen å bare lakker hele driten svart matt inni :p
Visst du skal ha norgeflagg på taket så tror jeg du burde gå for hvitt bur :)
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Er veldig vanskelig det her :p...
Noen som trenger gromt bensin system? Har ikke plass lengre så blir tank med alt innebygd.
38L alu fuel cell med måler (må sveises igjen, kan ordnes) ny
Alu swirl pot ca 2 liter, ny
Nuke grovfilter, nytt
Facet mate pumpe, ny
2 stk bosch 044, en ny, en litt brukt, sitter i Nuke brakett
2 stk Nuke fin filtere, i brakett, nytt
Alt er Med AN8 fittings, har Y-ledd også.
Noen som interessert? Kan byttes i 17-18" felger til Volvo
Pris på den litt brukte 044 pumpen?
Ang. farge på bur så så jeg et bilde her en gang av en lilla 940/960 med signalgult bur. Det var ganske tøfft :D Men siden du ikke vil ha gult, så kan jeg vel foreslå. Ehm... Turkis? Er en knall farge hvertfall :) Eller samme farge som maskoten din :p
Tror jeg vil selge alt komplett helst. Gromt system. Men har ikke plass så skal ha en tank med alt innebygd.
Ja, er fan av oransje, singalgrønn eller signaloransje er sykt kult å går bra sammen med svart. Og gir wow effekten jeg er ute etter.
Inni bilen blir det matt svart tenker jeg.
Turkis er faktisk også tøft!
Har fulgt med i det skjulte ei stund, men må bare si det.. RÅTT prosjekt!
Hehe, har et bilde fra Julitreffet i fjor, er vel kanskje du som står der også? :p
http://forum.vccn.no/img-dump/2014/01/1342.jpg
Meining om farge: Bruk "Rebel Blue" som blåfargen i flagget, også kan du bruke den på de detaljene du skal ha i ein annen farge også :D
Eyy! Kult med bilde :)
Stjeler det jeg!
Ja er nok meg som står der å surrer i verktøykassa :p haha
Vi hadde hatt ute girkassa og bytta clutch der.. Og sveist en sprekk i grenrøret.. Var sliten og lei :p
Når eg ser til venstre i bildet lurer eg på ka du egentleg gjorde i transporteren:p
Er det noen som kunne tenke seg ett helt nytt, gromt bensinsystem komplett med alu fuel cell, catch tank, facet matepumpe, 2 stk bosch 044 pumper, nuke grovfilter og 2 stk Nuke finfilter? AN8 med Nuke braketter til pumper og filtere. 38L tank, 0-90 ohm tankmåler.
link den nye du skal ha med innebygd
Seller du alt i ett, eller kver for seg? :)
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
http://aeromotiveinc.com/products-pa...lth-fuel-cell/
Vil du ha en du og? Kan ta den som betaling for bakbremsene ;)
Helst samlet hvis noen vil ha det =)
hm, hvorfor ikke, men A1000 holder vel ikke så mye power som de lover?, må vel ha anna pumpe?. må være safe på at det leverer til 1000hk, og tåler e85 om det er skum i tanken, eventuelt kan jeg fikse skum selv
Den tåler E85 i følge Aeromotive sine nettsider.
Skal klare 1300hk på sug og 1000hk på trykk. Vil tro det skal holde til mitt bruk. hehe
Er ikke skum i tanken, er innebygd swirl pot :)
er det på vei i posten eller bestille? jeg kan sette over det som blir ekstra for eliminatorpumpa (om den orker mere?)
Skal ned å hente tank og litt div i Danmark med en kompis, tror ikke han har eliminator pumpe.
Autoslanger.dk ;)