volvoRsport: takk det var det jeg trodde. noen bilder av 15toms jp mk18?
Printable View
volvoRsport: takk det var det jeg trodde. noen bilder av 15toms jp mk18?
15" er jo "lette" og rimelige å få tak i :)
må folk huske og ikkje skryte på seg og ha jp mk18 felgar no då når ein kjøper kopiane, kan jo ikkje ha samme navn uansett:P
noen som vet av prosjekt tråden til den 945?
var ikke det samme eier på denne som hedberg 740?
ligger link til prosjekttråden på sida hans ein plass:)
http://www.garaget.org/?car=166569
Sikkert vært oppe før, men... Krever det modifikasjon/valsing av hjulbue for å få på disse felgene?
Dette er også sikkert sagt før.
Men hva er ET på disse felgene?
Hvis forskjeld på foran og bak, hva er det da?
eit lite inspill frå meg om det passer:P
om dei hadde blitt produsert med polert kant hadde dei skilt seg ut frå orginalen og sett bedre ut:P
org ville hatt større verdi pga det er faktisk jp...og kopiene ville sett veldig bra ut
bilde polert kant:P
http://forum.vccn.no/
polere kanten kan man jo gjøre selv. men det er ganske fett egenlig.
Fy så pen den bilen er
jojo men ikkje alle som har verken tid tolmodighet eller erfaring til og gjøre det:P
jeg kommer til å polere kanten uansett da det er mye penere :p
Felene blir jo produsert med polertkant...
Se også ut til at vi lager noen hundre med svart senter, da dette er jo litt av trenden nå!
Det ser også ut til at vi kan komme opp på et10 så de passer bedre foran til de fleste modellene.
Mvh Åge
Når starter produksjon da? kommer vel smakebitbilde snart å sikkert?:)
følger det med låse muttere/bolter sett til disse felgene?
Blir morsomt å få bestilt noen nye felger av dere!
Gleder meg ekstremt mye til å se bilder!.
Hiver med med på denne hvis jeg får 17" med 8,5 bred og polert kant
Tar gjærne ett sett med 8,5*18 med polert kant jeg å :)
plast innerskjermer bak finnes til 240 ja,men det er vel for heller spesielt intriserte.. iallefall ikke noe for felgentusiasten:)
Riktig det at det ikke er noe for felgentusiasten. Var innerskjermer bak da jeg kjøpte bilen.
plast innersjemer foran er vel standard på disse 200serien? må disse fjernes når en monterer disse store 8,5" x 18"?
Var standard etter et visst årstall, husker ikke når.
Nei trenger ikke å fjernes
flott
har sett disse innerskjermene på min 75 modell. På alle volvoene til en bekjent av meg som har 75 modell 264 og 78 264 og 79 264 og 81 264GLE. alle med orginale v6motorer.
Når startet produksjonen på disse felgene? :)
Kom vell i 77 tror jeg?
jeg er med om de lages i 8,5 x 18!! :)
jeg er ev int og kjøpe 2 sett med 18" vis dere lager de ;)
Blir vel valsing hvis det blir 8,5" ET0, ettersom 8,5" ET13 (SuperDTM) går på kusehåret...
disse blir vel i et6 etter det jeg har sett..
lurte på åssen type bakakselsentrering som er best justerbart eksempel fra ipd eller waterlink oppheng? har også hørt at det finnes en brei bakaksel og en smalere type på 240 tidlig serie. vil en av dem passe bedre pga hjulhusa/ skjermkantene bak?
Hvis det blir 1500kr for 8.5x18 skal jeg også ha!
Men kunne jo laget noe større enn 18 når de først er igang ;)
Buoyen: hvis en skulle ha lagd eksemplarer i 19 eller 20-22" vil det sikkert bli dyrere å produsere og designet kan bli litt endret i forhold til 17-18". å dekk til denne dimensjonen er ofte endel dyrere og ikke alle 1,2 ,7,9 serien har plass til 19-22" felger men noen modeller vil det sikkert passe.