-
Stått stille en stund nå ja. har hatt, og har fremdeles mye annet og gjøre.. men har fått laga nye bruer til forstillinga bla. Det er bestemt at bilen skal være klar neste vår, så nå blir det laget større girtunnel og annen bakstilling. Motorvalget er også blitt litt åpent igjen egentlig. Er redd bilen blir framtung med m50'en, men blir sikkert ikke så ille som jeg tror
-
skjønner :)
såpass ja, blir spennende å følge med :D
-
Hadde ei lita økt istad. Fikla litt med bakstillinga som skal monteres etterhvert
-
Lenge siden sist her.. m50 prosjektet er lagt litt på is. Blir montert en akkurat passe grom b230 16v nå straks:) like greit å ha en stødig og grei motor til sommeren siden det blir så mange andre uprøvde løsninger å teste ut. Er godt i gang med laging av helt custom bakstilling med bmw e39 diff og spindler, samt elektrisk rattstamme fra opel bla:) bilder kommer etterhvert.
Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk
-
-
-
Har også kjøpt en super t70 turbo. Blir vel brukt som dummy for å lage grenrør, må ha en bedre turbo enn det når det skal kjøres tenker jeg☺ har og laget nye bruer til bakakslingen med uniballs sånn at bilen blir trillbar snart.. bmw bakstillinga blir laget litt etterhvert, blir å bruke endel tid på akkurat det sånn at det blir gjort skikkelig med en gang. Skulle helst ha skaffet en komplett 530/m5 bakstilling og brukt deler ifra
-
Har gått litt sakte her.. men har kjøpt inn litt deler:) nye coilovere rundt om, samt et par spjeldhus
-
-
Har fajs kommet med spjeldhus? Pris på noe slik i 45-48mm da?
Edit: Jeg fant på Grindenmotorsport :)
-
-
-
Blir bygd 2 bunndeler til denne nå[emoji4] blokka som skal kjøres med først blir med org stempler fra b234, h-råder og kjølevann inn over frostpluggene til hver sylinder, så får vi se hvor mye som kan lades med org sugekomp. . Skal kjøre med ignite e98 på tanken så det må jo hjelpe på litt[emoji12]
Sent fra min GT-P5220 via Tapatalk
-