Re: ovlov86 - 1998 Volvo V70 - Familievogna Vendela!
Sitat:
Opprinnelig postet av
HvedingN
Pent! Ser jeg gleder meg til å få på nebulaene mine sjøl! Og må nok få tak i et sånnt avtagbart hengerfeste!
Takk takk. Like skitten igjen nå. :-p Du har vel originale 18 toms du? Skulle jeg og hatt, men synes bilen er ubehagelig nok å kjøre med 17 tommere. Tror jeg begynner å bli gammel.
Hengerfestet har jeg hatt myyye bruk for. Må kanskje koble opp lysene også en dag. Haha.
Sendt fra min Note II
Sitat:
Opprinnelig postet av
HvedingN
Jeg har org 18" ja! Syns det går bra og kjøre på, men spent på åssen det blir med senk til sommern...
Skulle fått tak i no 17" Nebula til vinterdekka, men får nøye meg med at jeg har fått tak i Thor felger nå :D
Har du ikke kobla opp det ennå? Jeg som la ut så mye bilder til deg å greier!
Tror det blir kurs på Kjevik til sommern, så da skal jeg snike gulfilm på spredera dine :D
Ting tar tid. :-p Sprederne mine er gule nok nå som jeg har vanlige halogenpærer i. Æsj.
Sendt fra min Note II
Sitat:
Opprinnelig postet av
Hassel
Litt nysgjerrig på det greiene der! Går motoren penere etterpå? blandes det i bensina eller? hva da? :p
Skulle kanskje forklart litt. Hehe. :)
Man starter bilen og lar den oppnå normal driftstemperatur. Så heller man på dette middelet gjennom peilepinnehullet, ca 1 liter.
Så skal bilen svive 20 minutter på tomgang, for så å stoppe motoren og tappe av oljen med en gang. Så heller man på ny olje og skifter filter.
Min bil gikk iallfall merkbart jevnere på tomgang og den får fortere opp oljetrykket enn før. Har nok mer for seg på motorer med høy km, men det var verdt de 200 kr den kosta. Sjekk ut QMIs hjemmesider, de har mye bra midler til f.eks girkasser, turbo, differ, mopeder, dyserens, dieselmotorer osv. Hemmeligheten i stoffet er vel PTFE.
Har god erfaring med denne serien.
Sendt fra min Note II
Hehe. :) Burde fått mekka noen Volvologoer på den ja. Må forskes på! Var på Biltema å fikk ny hjelm av kjerringa tidligere.
Sendt fra min Note II
Re: ovlov86 - 1998 Volvo V70 - Familievogna Vendela! (og mopeden Mopedilla)
Den er rosa med fjærdusker på.
Neeeida.
http://forum.vccn.no/img-dump/2013/04/658.jpg
Sendt fra min Note II
Sitat:
Opprinnelig postet av
mrstfu
Skuffa.
Hadde akseptert en hjelm påskriften "I ride with Jesus" bakpå.
Blir i så fall påskriften "Jesus is coming - Look busy!"
Veeel vel. Prøvetur med mopedilla istad. Det gikk mindre bra. Resultat = skjært moped. Bah. Lur som jeg er har jeg ikke tenkt på blandingsskruen så den ble for varm.
Alt er gøy!
Sendt fra min Note II
Sitat:
Opprinnelig postet av
mrstfu
Husker bildet. Fargen er nyyyyydelig om man får gnukka litt på den.
Prove it! ;)
Sendt fra min Note II
Sitat:
Opprinnelig postet av
mrstfu
Send meg tlfnr ditt, så ordner jeg bilde.
Just did.
Sendt fra min Note II
Den gir ikke etter når jeg starter mopeden, så den står riktig vei. Problemet er at den blir ikke stående opp når den ikke er i bruk.
Great. Fikk mer snø her nå. Og Vendela står på sommerdekk. Fml.
Sendt fra min Note II
Whaaat!? Din slappe bajs. Kjører du ikke bil på vinteren?
Sendt fra min Note II