-
Vi bruker bare en enkel glassantenne i siderutene bak eller i frontruten koplet rett på dabmodulen.
-
Jeg svingte innom på bilia idag for å forhøre meg om pris på deler og koding av software. Det var et sjokk! Delepris på tilsammen 15 000kr med software. Bare software, hvis man fikk ordnet deler selv, var på over 8000kr eks arbeid! Noen her som kan bekrefte dette? Ser nardo bil ettermonterer fra kr 5990, så skjønner ikke hvordan bilia kan få dette til å bli opp mot 20 000 med arbeid?
Prisen var vist slik blant annet fordi de måtte sette sammen deleliste selv. Nå har jeg lest mye om opplegget. Ble det aldri sendt ut en pakke på dette til volvo-forhandlerene?
-
Her har noen ikke fulgt helt med. Om en kjøper kun selve styreenheten og ikke pakken med styreenhet, brakett og antennekabel så stemmer nok prisen. Men ingen kjøper annet enn pakken, så skjønner ikke hvorfor de har gitt deg prisen på enkeltdelene.
Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
-
Ringte Bilbutikk1 i Moss nå. De ordner opp, og kjente til opplegget internt, så da blir det nok en løsning. - Og en helt annen pris.. :)
-
Litt gammel tråd dette, men jeg prøver... Jeg har en 2011 V70 med Performance lyd system. Altså ingen forsterker under passasjer setet og ingen SUB.
1. Er det slik at jeg har DAB prep ettersom bilen er eldre enn 2010? Jeg kan ikke se å ha funnet noe MOST kabel hvor DAB/SUB brakett skal ligge.
2. Kan jeg sjekke om jeg har DAB prep i VIDA?
3. Dersom jeg ikke finner MOST kabel under passasjer setet eller ved baksetene må jeg da koble en splitter bak ICM'en eller kan jeg koble meg på en jeg fant over hanskerommet da jeg hadde dette ute?
4. Hvor henter dere støm til DAB modul? Noen som har noen bilder?
5. Noen skriver at det ikke er mulig å få lastet ned DAB software hvis ikke en har DAB prep i 2021? Har lest noe forskjellig her
6. Noen som eventuelt har DAB deler dem har lyst å selge?