Blir det noe treff nå den 1? Er jo supert med tanke på lørdag og sånt ?
Siste mnd treffer for denna gang? Da burde det være noe ekstra rundt det :D
Blir det noe treff nå den 1? Er jo supert med tanke på lørdag og sånt ?
Siste mnd treffer for denna gang? Da burde det være noe ekstra rundt det :D
Det er vel i utgangspunktet Torsdag 6. Okt, når det blir er igrunn samme for min del. men spørs jo om det er ledig der.
Satser på treff i Oktober også ja. Da blir det i så fall torsdag 6. som kromckis sier :)
Ops.. Her har jeg bomma litt nå ser jeg ;) Men treff blir det å det er bra!
Satser på å bli med da ja!
Hvis det blir noe den 6. skal jeg prøve å få tatt turen innover jeg også. Har enten blitt holdt opp av bil mangel eller noe annet i helle år.
Flott flott, jeg tar også turen;)
Og det har du råd til? :p
Æsj, trur jeg må jobbe den dagen :( Blir vel ikke noe før te våren igjen nå da?
vis det blir 6. oktober kommer jeg å tror jeg! =D
Vi får prøve å dra med så mange som mulig på sesongavslutningen :D
jeg kommer muligens med nylig godkjent turbobil! :P eller så kommer jeg på sykkel! haha
Da er det bestemmt =D jeg tar turen =P gleder meg ^^
Vil ikke kjøre på altfor mange km på telleren, siden den selges, C70'en.. Kos dere!
Håper flest mulig tar turen! Selv har jeg høstferie, så jeg stiller med 850en! :)
Kanskje man tar turen fra det kalde hølet i Telemark også:) Via Strømstad :P
Tar vell en tur tenker jeg ;)
Jeg begynner på jobb igjen på torsdag (har friuke nå), så dere får kose dere :)
Gleder meg til treff i dag:)
Treff ikceld ja! Bøir det laget noe ekstra ut av det eller er det ingen ting spesielt? Er jo årets siste og garanter beste oppmøte som blir nå ;)
kommer 2 biler fra råde :) en 940 og en amazon :) Snakkes ;)
Da kjører jeg straks herifra:)
Sitter på jobb idag :( Og DET været a gett!
Slapp detta jeg pga sjukdom:( Kos dere ikveld da:)
Da var jeg hjemme igjen:) fikk tatt noen bilder som kommer senere, desverre tok jeg ingen når jeg kom, mens det var lyst. så kvaliteten ble så som så.
bra oppmøte, eller? skulle gjerne vært der, men er på jobb pokkerivold, og hadde bare blitt køl om jeg skulle dukket opp.
Var vel rundt 20 bilar :) Fekk jo solgt nokre burgerar på kaféen også :)
må få fyrt opp litt under dette i løpet av vinteren, må fylle plassen igjen til våren:D
like før vi gikk ut så var vi jo 16 stk som satt i kafé'n og det var forsåvidt godt oppmøte, bare litt dumt at det blir så fort mørkt:p
Det var plass til fler :)