Is i solen var ikke feil [emoji16]
Printable View
Is i solen var ikke feil [emoji16]
Åssen var oppmøtet? Sjåføren vår Somla med ett oljeskift rett før avreise, så vi fikk ikke dratt fra Hamar før 6, å ankom ikke Berger før 8... Altså omtrent når Per dro, som var en av de siste :p
Var noen men burde vært fler :) Vi hadde det trivelig vi som alltid!
Håper på bra oppmøte i mårra.
Det håper vi alle ;)
treff allerede imorgen?! helvete, må begynne å følge med på kalenderen... jeg antar det blir årets siste/nest siste?
EDIT: eller satser vi på treff igjennom hele vinteren kanskje? :p
Trenger ikke følge med på noen kalender, jeg oppdaterer alltid trådtittelen med neste treffdato etter at jeg kommer hjem fra Berger:D
Om det blir årets siste tror jeg vi kan vurdere ut i fra stemning og oppmøte imorra. Jeg er helt for et møte i oktober, men det er en risiko for at jeg ikke kan dukke opp. Uansett, tar gjerne vintertreff jeg. Har firehjulstrekk og som Per Turbo ville sagt, HØY BIL.:D
Ser ikke noe problem i å ha en dato i oktober heller.
For all del, vi kan ha det der året rundt om folk syns det er ålreit å møtes på denne måten :)
McD har sitteplasser inne, og det er jo det sosiale det handler om, tviler på at vi får burneplass foran Euromaster.
Jeg kommer med ratvogna, men det burde jeg kanskje ikke si høyt, for da kommer det vel ingen andre :p
Ahh, rekker det akkurat ikke :( Flyet mitt lander i morgen tidlig :(
Treff kan det være igjennom hele året hvis folk vil! Stor plass med snø, og er mange stoler inne på mcd ;-)
Bare husk at vi IKKE gjør saker og ting som ikke er lovlig og akseptabelt, som å skrense og slikt.
Så får vi kanskje lov å fortsette å være der :D
Dee kan ikke stresses nok, om vi skal ha håp om å bli oppfattet som noe annet en nasjonal råneklubb.
Er på plass!
Bra oppmøte dette :)
Tenkte jeg skulle komme idag, men stigen på jobb var ikke enig. Så jeg ligger på Ahus i kveld.
Ouch!! Hvordan gikk det?
God bedring...
tenkte jeg og skulle komme da men..................................
Tenke holder ikke det da :p