Ja.. Det er det på Rudskogen også, med mindre du kjører lisensiert bil. ;)
Printable View
Fett. Blir helt AliG nå da.
Og det er faktisk ikke ofte man overstiger den hastigheten.
Det står også i "bane"-reglementet fra grunneier at hastighetsbegrensende innstallasjoner er påbudt i lengderetning.
ble det noen særlig bilder ? den 20 mai ?
vett je dreit meg ut lit desverre, fekk itte lov til å kjøre mere så veit itte om det ble noen bilder av bilen min
Du med den koksgrå 745'n? Dreit ut og dreit ut, du var vel ikke på førermøtet såvidt jeg forsto så straffen var nok litt streng.
jepps gammle thomas sommervolden sin
ja fekk itte med meg at det var førermøte dessverre så je trude je kune leke meg litt, for je sa je skule kjøre free kjøring for det var sykt glatt så va liksom ittno
vits med tid hehe, men var for at je holdt bremsen så :/ har hørt at det itte er lov med stille stående men men sånn erre :) bedre lykke neste gang :D
men fekk itte til noen bilder sjøl så lurer på om noen har ? ;D
Hehe, da missforstod du hva jeg mente. Dårlig forklart av meg! :) Sa ikke at du skulle dra, bare at du hadde brukt opp sjansen din på det heatet :) Dumt at du forstod det som at du måtte dra, for det var ikke meningen. Beklager for det. :)
Uansett, viktig å spørre etter en briefing når mann kommer etter førermøtet, så slipper man å få overraskelser :D
Så er det fint om vi holder oss til bokmål eller nynorsk så alle kan skjønne hva alle skriver, samt at det kan søkes opp. Dette står for øvrig i forumreglementet også! :)
Bli med neste gang også, så skal det bli rundetider! :D
Okei var mitt første vccn treff og sånn, men da vett jeg det til neste gang :)
så jeg kune egentlig fått lov til å kjøre i heatet 2 ? :D
jaja hehe
ja skal prøve å skrive bokmål :) hehe
ja får prøve å bli med neste gang :D håpe på litt bedre føre ;P jeg prøvde en ontlig runde men bare begynte å skli så var liksom ittno vits :D
og basskassa må tur for boltene ble røska opp så kassa løstna :/
jeg tenkte på video skal den legges ut her ?
fekk filma litt av kjøringa mi og kenneth sin (volvo 265 V8)
29 er en super dato :)
Da er forhåpentligvis motor godkjent og trykket på topp igjen ;)
Værmeldinga spår at det ikke er det helt store ennå...
Men får nok ta en tur uansett :)
hvor lenge holder det på i morgen ? :D
jobber til kl 15,00 :/
Det spørs såklart på vær og oppmøte, men generelt prøver vi til kl. 18.00. :)
Jeg er så KLAR! :D
Bilen er fylt med dekk, verktøy og deler og cam står til lading nå!
Jeg er klar! :D Det er meldt dårlig vær, men håper på det beste :) Kjører uansett :)
Jeg var klart :) helt dette møkka været kom :/
Takk for idag folkens, veldig hyggelig som vanlig :D. Nå har han Zeeker en tid han kan prøve å slå igjen ;).
Dagen endte med ødelagt motorfeste og en bolt som har løsnet på flensen til turboen, thats life :p .
Takk for i dag ja :) Vi hadde være med oss en god stund i allefall :) Jeg mista en mutter til manifold-turbo nå også. helt vanlig :P
Mista bolter er jo småting :p
Hadde en knalldag sjøl, kjipt at regnet kom å ødela og nå er det knallvær her! :p
Utgående aksel fra diffen på høyresia knakk, bøyde forstillinga skikkelig etter den tohjulskjøringa, knuste baklykta og krølla venstre hjørne bak ganske bra :p Arti for unga!
Takk for morroa folkens! :D
Kjørt og satsa det som satses kan! :D
Blåste vel bare 2-3 hjul da :p
Ja, kom rundt startsvingen i med fult hjulspinn i 2.gir og traff curbsen med indre framhjul som sendte hele høyresia opp i lufta så passasjern fikk lufta seg litt :p Når vi fikk den ned igjen landa høyre framhjul på asfaltkanten med god sving så bøyde styrestaget så det ser ut som ei dårlig slalomløype, rattet vrei seg 90 grader og framhjula står å peker mot hverandre :) FUN :D
Satser på at noen har noe bilder av dagens herjinger?