ok da får jeg prøve på det :) ja får banke den litt lenger inn en den gammle :) Takker for tipset :)
ok da får jeg prøve på det :) ja får banke den litt lenger inn en den gammle :) Takker for tipset :)
Ja, lenger inn eller lenger ut. Det er pga evt slitekanter, og unngå at det enten lekker med en gang, eller begynner etter en liten stund. :)
ok :)
Veibeskrivelse? Inn te venstre (fra vestmarka) ved tobøl bad, lange sletta innover, så den morro/atale krappe venstresvingen som morsan lå langt nedi krattet me audin en vinter, Så videre hvor?
så over neste slette forbi 4 hus er det vell åpning i skogen der vill du se en stor gård på høyre side med et postkasse/søpplekasse skur inn der og følg veien rundt den store gården(veien på nedsiden av gården) opp bakken gjennom skogen så kommer du opp på bruket mitt :)
"forbi 4 hus" i Eidsskog betyr vel, "ca 3-4 mil i østlig retning" ? Hihi :p
He he he ja sånn ca ;)
ligger faktisk 6 hus på en strekke på 2,5 kilomter opp mot mitt hus fra hovedveien ;) og 300 meter til nermeste nabo :D men 6-700 meter til postkassa og søpplekassa, som deles på 4 husstander og tømmes 1 g pr måned :p
Vi hadde postmassa inni det lille søppelskuret der mener jeg å huske :p
gammal gubbe me en grå gammel saab 90 på første gården inn mot deg der vel??
ellers så er det en som er/var der mye :P
satt i bilen på tunet der å leste avisa hør enda dag :p
Bor et yngre par der nå tatt over gården etter foreldrene sine, er nok faren til gubben i huset du mener ha er der hver dag men nå kjører han en eldre grønn pajero :)
Ja har postkasse i det skuret nede ved veien jeg også :)
Værden er ikke stor :D
Nei den er ikke akk så stor nei :p Vi hadde kassa innerst mener je :p
hehe, er vel ikke så mye værre her me kjøring enn andre steder :p
Ja torsdagene er værst me den gubben på tunet der, for da er det bridge kveld :p
Kjører du til deg fra vestmarka da så kjører du forbi meg å, bor jo så å si på samme vei :)
åh så du bor langs denne skogsveien du også?
har ikke kjørt den veien så langt så jeg har kommet ut igjenn på vestmarka. har vell kjørt opp til toppen av åsen her bare jeg, mobilen gikk over til svensk telia og greier he he he ;)
Det stemmer vettu, kommer du ifra bjlangen kanten da, så tar du inn te venstre mot steineien knutbru, så er det nøjaktig 1km fra hovedveien. opp lang bakke så ut på ei slette å da er det første mgrå huset der :)
Aha da veit jeg nesten hvor du bor også da :)
Da skal jeg ta meg en tur over der på vei hjem en dag :)
Henter guttungen på barnehagen på vestmarka jeg ved montesorieskolen!
Aha, rekti rekti :) Det får du gjæra da ja :)
Ja må jo prøve bli litt kjent i bygda :)
Morsomt å ta nye veier hjem også, blir kjett å bare kjøre over skauen fra B.langen.
Har tatt rv.2 over kongsvinger noen ganger også når jeg har jobbet årnes jessheim omr.
Men fy for en langtekelig vei over der !!
Da var Dp tatt av igjenn og har et bilde inni hode om hvordan den skal være nå for å få så bra klaring som mulig, så får vi se om arbeids lysten kommer i morgen:)
Noen som aner hvilken størrelse det er på V-bands flensen på en k27 turbo eller hvor man måler v-bandsflenser er det hullet i midten eller yterkanten av flensen som angir hvilken størrelse det er pån?
For meg så virker det som at det er foskjellige standarder på v-band flenser, fikk tak i en ny flens jeg skulle ha på turbon min og den er både tykkere og større ytter dia enn den jeg hadde, men ble rimelig tett så gir f... men skal huske å være på vakt neste gang
hvor fikk du tak i den flensen da?
veit det er en som er beregnet til k27 de selger på klracing men litt kjedlig å bestille bare den da den kommer til å bli dobbelt så dyr med frakt!!
Jeg fant flensen på jobb, Så aner ikke hvor den evt kommer fra. Men regner med den er levert av brødrene dahl
ok :)
I dag var jeg jo utrolig heldig med været, sur vind med ganske tett snødrev og 8 kalde grader. Ser dårlig ut med topp bytte i dag men får se om jeg får hente frem litt motivasjon til å fikse DP min i dag, da jeg drømmer om vinklene og kalring om natta nå ;)
Har da vært ute å kjent på været nettop kommet inn fra en 3 timer ute i skogen med bikkjene og unga og bygget gapahuk og grillet frokost DEILIG:D