Da er det vel like greit å male hele bilen matt svart før du justerer så høyt? :D
Lurer på hvor høyt trykk jeg kan kjøre på V70en... hmmm :D
Noen med strøkne vogner som har lyst til å være med på shoot en eller annen dag eller?
Veit du om noen falleferdige plasser, evnt nedlagte fabrikk områder etc? :D
De har jo malt over grafittien der vi tok sist... :(
V70en din er jo ikke så gal da ;) Bare å komme med tips til røtne plasser, morro å ha med kontraster i bildene :D
Slitne plasser, møkkete plasser, rustent stål, umalte vegger/forfalt osv :)
Berre last opp alt av bilder, uansett kvalitet og sann, berre gøy å sjå masse bilder :)
Eg har lyst og vere med på en liten Photoshoot!
Om eg har tid, og får vere med..
Stort sett bare det samme, veldig mange jeg tok til å slenge sammen panorama med omtrent... :p
Ove, du som kjørte 244'n igår? Var jo grei den da, kanskje ikke strøken, men fortsatt grei! ;)
Vol760, du som kjørte Ocean Race regner jeg med? :p
Hvis folk kommer med forslag, gjerne eksempelbilder på plasser som er halvrøtne osv, så det er mulig å velge ut en location? NCC ved Laksevåg senteret er litt artig, masse grus osv, samt den stålfabrikken (?) som er like ved der... Der pleier det å ligge en del rustne armeringsjern osv uttafor av og til!
Så sålangt er da altså CID, Ove B, Vol760 og C. Erstad med?
Fekk ikkje med bilen min då? :p
Stiller på neste tref, endelig har ECU'n kommet, så NÅ kan jeg få bilen min på veien igjen ;)
Muuuulig, kjørte ivertfall svart niførr :)
Parkerte du ved siden av, eller bak en rød 240? Eller lenger opp i rekka? :p
Danna mi egen rekka eg :rolleyes: Stod vel kanskje bak ein 240 ja;P
Har ett bilde på vei opp av den nå :p Man skimter deg såvidt på panorama bildet :D
Må fikse høyre framskjermen din! :p
Tenker du på de digre mursteinsbygga/verkstedene som er der?
Isåfall, skulle mer enn gjerne fått til noe der! Men det er jo en byggesone der :(
mye muligheter for bildetagning. Jeg skal sjekke med en kompis, mener han har noen lure locations på lur. Mener det er noe på Verftet (studentutestedet?)
ja. så dei holder på rundt alle bygningane.. drit og. hadde vert knall bakgrunn det..
Hadde vært heftig der ja!
Vikebø, aldri vært på verftet jeg :p Ikke noe partymenneske på byen! Holder meg stort sett til hjemmefester evnt i bil ;) :p
Deluxio, er detta din? :p
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/10/1.png?w=900