Ja! :)
Kromhåntak og viftegaller med alu:1100 sek m/ frakt :D
blinklys/viskerspaker med frakt:400 sek :D
Billig det:)
Tommel :D
kan jeg spørre hvor du fikk tak i alu rails?:D har kjøpt meg xc70 men alu dørlister, stigbøyler og kufanger. syns det hadde vært på sin plass med alu rails også :)
Venter spendt på om det nye grill emblemet passer? Har du montert det? Venter på makan grill og lurer på om emblemet til den nye typen V70 passer. Noen som vet ?
Pimp the Partner :-). Knall fin Volvo forresten.
Genialt :)
Virker som det har vært litt å plukke av sydpå også? Finner ikke mye i nærheten her.
Hvorfor i all verden har jeg ikke oppdaget denne tråden før nå? :eek:
Dritlekker bil med masse deilige mods jo :)
Hva står på lista videre? Keep up the good work!
helt enig med deg a|ex ;) Nice bil :D
Takk-takk gutter :o:o
Er så forbaska mye jobbing for tiden, så overskuddet til å pimpe bil er på lavnivå :(
Men har et håp om å få klæsja sammen comfort-call til dieselvarmeren ettehvert.(har jo alle komponenter liggenes, samt lastet ned all SW)
Bytte støtdempere foran, samt indre styrestag (ligger også på "lager"),er en høyt prioritert oppgave... Må bare vente på kompisen min får montert løftebukken sin :)
Skal forsøke å bli mer "aktiv" ;)
Da var fremre støtdempere, høyre fremhjulslager, indre høyre styreledd, bremseskiver fremme og bakre fjører byttet...
Firehjulskontroll utført. (her var det MYE galt ja)
Konklusjon: Ny bil, spesielt med tanke på bremboskivene og bakfjærer, samt hjulstilling :)
Ja at det var litt, det får'n si.
God følelse at det er gjort :)
Fantastisk arbeid! Skikkelig grom den V70'n din!
Slik ble de:
http://forum.vccn.no/img-dump/2012/03/1024.jpg
Ble fikset med "hjemmesminking"
Får holde en sesong....
Så får vi se om noen som kan det, tar de til vinteren igjen :)
Så bra ut :)
Selv gjort er velgjort, det skal man vite :D så bra ut :D