Nå spratt no den der ut på grunn av ein annan grunn da du :p
Printable View
takker :) skal spørre han, men blir nok neppe. er for liten kapasitet på potta der pga original dimensjon Inn :) er 2,5" på det jeg skal skaffe fra Svendsen eksos :) + de enderøra der så lovlig grove ut :eek: hehe
skal ikke montere den plata bak toppen, tok den med pga liten pris sånn i tilfelle anton :p og den for ganske tidlig ordren før jeg huska hva skulb på forumet her fortalte ang den plata :)
sitter bare å koser meg foran tvn i ei stue som etter 4 år endelig har fått en ommøblering :p steike så mye bedre det ble. 50"ern rett foran trynet istede for 3 meter unna seg. da kan man være så nærsynt man vil gitt :p hehe
sitter å venter på at et par "paller" med deler skal ankomme svenskegrensa nå så jeg får henta litt felger som skal selges og litt bensin\cooler+++ ting fra Kilroy nå. bussgods sliter med feste på svenske snø veier :p hehe
http://forum.vccn.no/img-dump/2010/12/1940.jpg
årest julegave fra Volvo-Power. ferdig dysemotstand... :D
er det et ferdig stikk denne kan kobles mot på 240ns LH2.4 eller må jeg lage meg en tilkobling med dette stikket på kablene til dysene?
http://forum.vccn.no/img-dump/2010/12/1941.jpg
var å hentet den gjengetappen som er fra F blokka til å skru i FK blokka mi så jeg får på oljesandwichen og kjølern og det.
skal innom torshov å kjøpe motorlakk der i og med at ingen andre har noe tilgjengelig nå. har et mål om å få pussa over den og malt opp før året her er ferdig. så får prøve å være litt effektiv med å sette over aksling til fordeler og slikt også vell... og etter det er gjort får jeg vell bare prøve å få tatt å satt på ny regreim og brakett for dynamo og slikt så alt er klart for å trø nedi bil når jeg har fått siste rest. skal kanskje innom kverneland å se om det er noe V60 å prøve kjøre seg en tur med også, så jeg får henta noe felger på storlien :p hehe
Du må skjøte deg inn på ledningene til dysene. Så du skulle nok ha fått med deg kontakten som skal inn på "sigarettpakken".
er nok ingen ferdig kontakt desverre så må nok splitte opp å skjøte deg inn:)
30 sek for sent;)
oki. får se om det er å få tak i bare kontaktstykket og kabelskoa på volvo i morgen da :) han hadde bare fått disse selv og jeg har sikkla litt på de hver gang jeg har vært over fjorden :p men da vet jeg at jeg må få tak i kontakt og kabelsko til den i alle fall. takk for den :)
joda. men nå er vell de gode 558 dysen ute av produkjon og enda har jeg ikke sett noe i tråden som angir andre alternative dyser som er lik de og er bare å sette på uten videre dill og dall :) men er åpen for forslag ja om det er noen. for ikke noe er bedre enn å slippe å klippe i ledningsnettet sånn sett!!
finnes andre dyser enn 968 og 558 da........
ja bare kom med forslag som er direkte match på hva jeg skal kunne bruke da :)
Bare å forhøre seg med f.eks Fuelinjectorman, el.lign, du skal ha Bosch EV1-stikke, og rundt 450-500cc, høyohm.
Jaha? Kjøpte da nye dyser av de jeg tidligere i sommer..? Hm.
Men FiveO er jo et bankers valg da.
Disse er da høyohm. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BOSCH...Q5fAccessories
Om det er riktig det det står, så skal det være:
3 bars bensintrykk : 440CC
EV1 kontakter (som orginalt)
EV6 kropp, samme som S60R såvidt jeg vet.
Så slipper du justerbar bensintrykksregulator og det der også.
Bør være bolt-on det der, med mindre jeg burde vært i senga.
hehe flere som burde vært i senga... kjøretur til sverige for å hente galaxyfelger osm skal selges om 9 timer... får se om noen bekrefter da, if so så får jeg hive meg rundt å handle når lønna kommer igjen :)
Selge Galaxy? Interessant... Pris?
Hadde du solgt det intervallreleet og?
ikke solgt enda. ledende bud som det ligger salgstråd på er 3300 :)