Syns du kan spandere en motorvask på bilen altså :)
Printable View
Syns du kan spandere en motorvask på bilen altså :)
Hvorfor det? :p Hvis du antyder det på bildet av dumpventilen som er på forrige side, så er det fra i fjor høst, før jeg restaurerte bilen :) Skal love deg det er andre saker oppi der nå! :)
Sånn ser det ut nå :)
http://i720.photobucket.com/albums/w...55/file-28.jpg
Strøkent :D
Syns du skal rive vekk alle klistermerkene oppi der. :)
syns heller han skal gjøre no med panserfilten :)
Og spandere henholdsvis plast og gummifornyer på dekselet over vindusviskermekanismen og den pakningen i bakkant av motor :)
Ellers ser det rimelig strøkent ut :)
Fått montert bærearmen ? =)
Panserfilten skal av! :) Ellers ser plasten rundt vindusviskermekanismen verre ut enn hva den er. Bildet lyver endel ;)
Og de fæle gule klistermerkene?
Bytte det batteriet :) liker ikke :P ! cellbateri :D
Så, så! Folk må få like det de vil :)
Batteriet er jo 4 uker gammelt og fungerer strålende. Ser ingen grunn til å bytte det :)
Klistremerkene har jeg ikke tenkt på enda :p
Kjenner jeg deg rett så blir det vel et volvobatteri den dagen biltema takker for seg, noe mitt ikke klarte på de 2 åra jeg hadde 850'n min, så tør å mene at de holder litt ihvertfall:)
Kanskje en ny bremsevæskebeholder hadde gjort seg??
Jeg fjerna alle de gule merkene på min, ble mye finere! :)
har du vurdert et batteri fra en amerikaner? det blir CLEANT for det er helt flatt på toppen og man ser ikke polene da de er gjemt bak batteriet på siden ;)
fant ikke noe bilder av det sånn i farta, men det er ganske normalt i amerikanske biler så lenge dem er orginale i hvertfall ;)
Er jo helt andre poler på amerikanere også da, så da må man kødde med ledningene.
det er det verdt!
grattis med dagen! :D
Gratulerer med dagen, Daniel! Slutt på tenårene nå:)
Grattis!!