På torsdag skal jeg også få tatt turen ;)
På torsdag skal jeg også få tatt turen ;)
Hvis ikke kona har føda og det er opphold skal jeg stikke innom! :)
Denne gangen er jeg ikke på jobb, så jeg kommer :-) Det er jo kanskje en av de siste gangene man får kjørt hit på sommerdekk i år, man vet jo aldri... :-)
Lurer på om jeg også skal ta turen denne gangen:)
Prøver å svinge innom en tur jeg og, selv om det blir uten Turid.
Det er vel ikke tilfeldighvis noen som vil ha ei rimelig basskasse, som jeg kan ta med på treffet i morra:) Den er helt ny 500,-
12'' 700 Watt
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/08/3201.jpg
Den er grei;) Rydder her skjønner du..:D hehe
Da tar vi turen! Blir middag på kroa idag :) Blir artig å treffe andre fra klubben!
Er straks avreise fra Drammen :)
Da håper jeg at dere blir der litt, for jeg drar straks fra Sandefjord:p blei litt overtid på jobben i dag...
Bra oppmøte i kveld da? :)
Takk til alle som kom idag :)
Var godt oppmøte og jeg syns disse månedstreffene er veldig hyggelige. Jeg har endel bilder men de ligger trygt på kamera ennå, og kamera ligger trygt i bilen ennå ;)
da jeg var inne og henta meg en kopp kaffe hadde han som serverer der vært ute å telte 21 stk biler, han sa det var flere der sist gang. dem følger med tydeligvis hehe
Første gangen jeg var der, men synes det var ganske bra jeg! Var nok rundt 20 ja. Pluss en gammel Volvo Lastebil som såvidt var innom :D Den var utruli fin!
Litt skuffa over at han ikke stoppa, cool truck :D
Godt det var en del der denne gangen :) Men så det store spørsmålet: Var Per og Stian der? :)
Jepp! Jeg og Wanger var der :) Og mange andre. Veldig trivelig og variert oppmøte i dag, så fortsetter vi sånn så er det slik vi vil ha det!
Beste var jo at Innsatslederen fra Follo Politidistrikt kom innom i sin V70 etter at han hadde fått vite om treffet da han ga en av de tilreisende en feit giro.. Men han ble kalt ut før han fikk parkert så ble dessverre ingen Volvoprat :)
Hehe skulle bare mangle at de stiller opp når deltakerne sponser julebordet deres ;) Noen som burde føle seg truffet her inne eller? :D
Hvorfor bot? :)
Bot, eller forenklet forelegg som det heter, får man når man har gjort noe ulovlig. Hvem og hva vil ikke jeg si, det får bli opp til den som har syndet. hehe
Takk for et hyggelig treff:) Bilder kommer
Jeg hadde i hvertfall en kjempefin kveld =) morsomt å treffe på noen av dere ;) gleder meg til flere treff utover høsten :)
Som vanlig blei det en hyggelig kveld:D Takker for bra oppmøte, men jeg synes både han i lastebilen, og han i den uniformerte V70en kunne blitt en stund:D
Det blir et møte til i okober? :) rakk ikke om torsdagen da jeg var med en kammerat å titta på amazon :)
Om været tillater det, blir det nok et møte til i oktober, ja, etter det er det slutt, for i år hvertfall.
Nye bilder oppe i bildetråden om en liten stund.
Altså, utsagnet om at vi ikke fortsetter i vinter er Per Turbo sitt, han har vel kanskje ikke vinterdekk?:D
Men jeg ser poenget hans. En ting er at vi ikke kommer til å titte like mye på bilene når de ligger dekt under 4 cm Oslosnø (les: brun møkk), i tillegg kan vel kanskje en stor, åpen plass med snø bli litt for meget for noen?:D
Jeg har ikke noe imot om det skulle vært treff om vinteren, men inget krav heller. Det vi MÅ få til, er at alle parkerer med nesa på linje, så vi kan få noen skikkelige profilbilder:D
Noen som melder seg som parkeringsvakt?:D
Bilder lagt til i bildetråden;)
Grunnen til at det ikke blir noe der på vinteren er at de ikke har like mye åpent på vinterhalvåret, stenger senest 18 tror jeg det er.
Men vi har alternativer som vi vurderer, så dere skal få info på det i så fall :)