Produserer de så kjøper jeg også når penger strekker til!
Men enig med dette på kvalitet`n. Blir vel "polearis VS Eiker" kvalitet har jeg på følelsen...
Printable View
Produserer de så kjøper jeg også når penger strekker til!
Men enig med dette på kvalitet`n. Blir vel "polearis VS Eiker" kvalitet har jeg på følelsen...
må få på plass en forhåndsbestillings liste snart da...
slik at man kan få skrevet opp dem som var først innpå her å skrev at dem ville ha får...
spanderer lett 200kr ekstra per felg om noen ettermarkeds-felgprodusenter klarer å lage noen felger som har tilsvarende kvalitet som orginale felger...
har kjørt skjeve nok av drittfelger, men aldri klart orginalfelger med vanlig humpete vei...
Tar ett sett jeg også:)
Men ikke i husmorstørrelse(17")....
Tipper prisen på slitne kantkjørte JP felger med lakkert kant vil falle litt i aksjene :D
Håper dette blir virkelighet! Hadde gjort seg med ett sett:)
Melder meg som interessert jeg også. 18".
Helt tragisk hvis det blir smørkvalitet på aluminiumen, for det koster ikke mange ørene ekstra å lage de av riktig legering. Kan vel kanskje ta opp problemene folk har hatt med Eiker-felgene med disse produsentene så dette kan unngås?
Men jeg trodde det var viktigere å ha fine felger som man liker selv enn at noen få skal kjøre rundt med "uerstattelige museumsgjenstander". JP felgene blir da ikke noe mindre pene selv om de blir litt vanligere..
stoppet helt opp her?
hadde vært greit å begynne på den listen snart da....
Blir vel ikke noe form for liste, vi får beskjed når vi kan bestille og så går det sin gang derfra..
tar du det noenlunde i rekke fra hvem som skrev seg opp først her på forumet da eller?? litt kjipt om de som var sist ute med å si de vil ha får først feks....
Vi kommer ikke til å styre noe av dette herfra. Vi har kun fått spørsmål fra AFL om det er interesse, og det har vi nå sett at det er og de har fått beskjed, og sett dette selv. Så det blir produksjon har jeg fått bekreftet.
Den som bestiller først, får først :)
da har jeg ringt å snakket med afl....
de var ikke helt ferdig med å konstruere felgen og det ser ut til at den blir 8,5x18 et 10 med den breie kanten.... så de gjør nok et eller annet lurt med eikene for å få dette til... de var enda ikke sikker på om dem blir produsert i 17toms....
bare å ringe dem å få satt seg opp på liste:p
dem sa og at de kommmer til å være leverings klare i april.....
Eller send mail til aage(a)afl.no så slipper han en drøss med telefoner :)
Vært flott om de ikke laget i 17" ^^
Da har fortsatt de originale en verdi :D
det var hvertfall det dem snakket om når jeg ringte dem...
kan være det er noe copyrights inni bilde der og...:D
Du sier noe der :p Er vel derfor Eiker ikke har den kanten som polaris har ;p
blir altid noe små forskjeller på kopi felger...men vanlige mannen i gata som ikke har ordentlig peiling ser jo ikke forskjell:D
Blir det rett innpress så de går klar av skjermkant og slikt da?
vet jeg ikke... han sa de drev å forsket på det...:p
Hei!
Vi har sendt en felg til produsent denne uke så vi får vel svar på om det blir noe av i løpet av 14 dager. 18" blir prioritert først og så får vi se om vi tar 17" også.
Felgene kommer da i mars/april 2011.
De som skal ha disse kan sende bestilling på mail i slutten av februar, da vi får en stor jobb med å ringe alle som bestiller disse nå. Noen av bilene har vel rusta bort i løpet av vinteren og andre har solgt bilen sin før felgene kommer :-)
Felgene blir av bra kvalitet og skal være solide ( ca samme kvalitet som super DTM )
Det er jo bra interesse for disse virker det som.
Min mail er: age@afl.no
Ha en fin vinter og kjør bredt!
Mvh Åge Flugre Aabenraa Fælglager.
vil ha di i 8,5* 16" :D
Hørtes ikke dumt ut, men fortsatt skeptisk til kvaliteten om prisen blir 1500stk jeg da :p
er vell ikke kommet noe offentlig pris på dem enda og 1500 pr stk er faktisk ganske mye er faktisk en del felger som har god kvalitet som blir solgt for mindre da det handler om kvanta som blir produsert også har mye å si på prisen.
1500 pr felg er en helt OK pris. Noe særlig billigere går nok kvaliteten på aluen ned, uansett hvor store kvanta det lages i.