Joda, plenty på ebay ;) Ser så dumt ut med hvite hovedlys og gulaktige parklys
Joda, plenty på ebay ;) Ser så dumt ut med hvite hovedlys og gulaktige parklys
Er det finare med blåaktige parklys då?
Neifysj, skal ha hvite.
Enten warm white eller pure white. Vet ikke helt ennå. Får bestille litt av hvert på ebay, så har jeg det utpå nyåret en gang!
Lufta først bak, så nederst forran og øverst forran til slutt
Good [emoji108]
Sent fra min SM-G930F via Tapatalk
Angående lys hvordan var de 100w halogen på biltema? Hadde Osram på forrige 940en å de var ikke såå bra liksom.
Huske på att ledningsnettet er beregna på nesten halve watten da.. har hatt dashbordbrann pga 100w pærer sjøl ;)
Og skulle nettet tåle det, så går det utover reflektorer fort :)
Ja det er ikke beregna på såpass med strømtrekk, men sikringa holder. Og sikringa skal ryke før ledningene smelter :) uansett er det hardt å være reflektor med 100w
Har ofte merka att sikringa tåler mer enn den burde [emoji14] men samma det, med sikkelige pærer og lykter i god stand så blir det alltids lys nok :)
100 watt blir fort litt mykje ja. 70-80 hadde vore greit, men er ikkje so lett å finna til 12 volt.
Nightbreaker lyste passelig bra :)
Jaja, da blei det en b234 i samlinga da.. Faen jeg er god til å bruke penger [emoji28] Har lenge drømt om 16v med 48mm spjeldhus, så da nærmer det seg den drømmen :)
Fikk tak i komplett motor med ledningsnett, manifold, innsug, lmm og alt det der for veldig bra pris. Så da kan det hende det blir lh2.4 og 16v i denne etterhvert :)
Nice :D
16v er ikke dumt :)
Kjekt å ha stående vertfall! :)
Blir veldig bra! :D
Ja håpet det! Skal ikke se bort fra at spjeldhus blir til turbo ;) vesentlig billigere med 16v turbo enn grom 16v sugis...
Og 16v turbo er smågromt da :) OM det skulle skje at det blir turbo, blir det originalt utseende
Den er for høy i front, men det får vente til jeg har fått det inn i vognkortet :)
http://forum.vccn.no/img-dump/2016/12/419.jpg
Gjorde seg bra med felga :D
Takk! Ja det er ikke like kjipt å legge på vinterdekk når det er Eikerfelger :) Syns de kledde bilen bra jeg også.