Hygge! :)
Printable View
Hygge! :)
Var veldig bra :-) , håper det kommer flere neste gang :-)
Kosa meg, jeg! :) Kom akkurat hjem, ble stående å prate med Turbo_K en time etter du dro mrstfu! :)
Prøve å få tatt meg en tur nå førstkommende :)
Jeg kommer på neste treff, altså 20 August.
Tar også med dekaler og skiltplater om noen ønsker å kjøpe dette.
Også mulighet for å melde seg inn i klubben der og da.
Husk kontanter om du skal ha noe :-)
Bra greier! Håper på skikkelig oppmøte.
Satser på å ta turen selv :)
Ser ut som vi kan være heldige med været også :)
http://forum.vccn.no/img-dump/2014/08/1641.jpg
Om noen har lyst til å ta med en garasjejekk og et par fjærklemmer, muligens en muttertrekker eller noe sånt, kan vi bytte fjærsetene på min i samme slengen.... hvis ikke må jeg dra tidlig fra treffet:-(
Jekken og muttertrekkeren er det jeg mangler. Det meste av mitt verktøy er i garasjen til fatters, skrur like mye der som han gjør:-)
Heh, det var mest ment som en spøk. Har booka tid på verkstedet i kveld, så jeg tar det sjøl på en drøy time.
Jeg har bytta ei fjær i et parkeringshus en gang, gikk greit det bortsett fra at det er et helvete å stramme fjærklemmer med skralle.
Dere har begge latt poenget gå hus forbi dere. Du sa at ingen hadde skrudd på McD FRIVILLIG. Jeg bytta ei fjær, ja, men langt i fra frivillig. Å ta med verktøy og skru der og da var langt lettere, tidsbesparende og billigere enn å ringe flakbil, frakte den hjem til eieren og gjøre samme jobben der.
Ikke var det på McDonalds heller. DETALJER, gutter.... følg med:D
Nåja, jeg har ikke latt noen ting gå hus forbi, Jeg syns bare det var mer morsomt slik :D
Såså..
Hmm..
Vedlegg 4374
De har tak over restauranten på McDonalds, ingen fare :)
Blir nok litt forsinka men kommer en tur bortimot etterpå