Jeg vet, jeg vet! Om du fikk de til den prisen du sa til meg er det jo ran! :D
Jeg vet, jeg vet! Om du fikk de til den prisen du sa til meg er det jo ran! :D
Jaaa, la oss andre sitte på pinebenken !!
*liker ikke* :D
Hihi. Tror det blir bra iallefall. :)
det blei hvite 8x17 compomotive felger 6 eikede!så får vi se hvordan det blir.:)
Det blir nok El shittos på bilen din:D
ja trur ikke det blir så værst.få på dem noen r888 dekk så blir det knall.:)
Dekk for en halv årslønn jo. :p Men da sitter det jaggu godt og!
Fått de enda?
har ikke fått dekka enda nei er jo ikke noe stress skal jo ikke kjøre før til året igjen:)ja håper det biter greit med r888:D
på framdekka regner jeg med? :D eller skal du skrense med r888 hehe :)
blir nok bare r888 dekk foran når jeg skal skrense!bilen min orker sikkert ikke og spole med r888 dekk det sitter noe helt sykt fælt...;)
Unødvendig dyre dekk å slure ut også da :p
det stemmer joakim.:D
tøft det da, kan du ha 160kmt inn i langsvingen på skogen:) nei bedre å holde seg til gamle 205-50 hjul som ligger bak bensinstasjonene gitt:D gleder meg til sommern jeg hehe
ja værtfall 160 i 90graderen inn på depo sletta!!!hahaha ja gleder meg jeg også.bare håpe bilen er litt mer bane villig til neste år!:(
ja faen det stemmer hadde glemt det jeg får bygge om og heise den i ræva da blir den rask!hehe:D
har ikke sandblåst den for og slippe og få diffen full av sand.. men pusset den helt blank før jeg grunnet og malte den med en grå/svart farge blei helt greit!:)
jada det kommer. driver og flytter rundt på litt biler i verksted om dagen så har ikke fått satt bilen der den skal stå i vinter!men kommer bilder så fort jeg får den på plass og opp på bukker!er ikke så lett og ta bilde under bilen når den står på hjula av en eller annen grunn!!:D
er ikkje det egentleg litt fucka og sette på coiloversa i orginal feste og fjerne orginal fjære?
coiloversa burde vel egentleg stått over akslingen?eg ser for meg at det blir litt rart med "kraftoverføring" og demping når den står slik..
blei litt fucka forklart men:P
korleis blei bilen og kjøre med nye momenstag og panhardstag i forhold til dei gamle?
Det er og bedre å ha fjær og demper der fjæra sitter festa, enn å ha det der dempern er festa orginalt. Men er PÅ akselen det blir best.
Får også tak i gjengerør man kan sette ved org fjærplass, og gjøre det slik.