Blir fint med lite bilder :D
Printable View
Ble lite med det egentlig:P Men lite framsteg da:) prøve å sette på batteri på bilen(var nestem tomt for strøm men) men fikk se instrumentet slå seg på med lampene:) så synes det var litt kos:)
Ja då har du ju gjort framsteg =)
har du mycket kvar på bilen??
Nei venter på ledningsnett nå da til resten:) Da er det bare å montere det også sette inn stoler og intreør. også pusse ned utvendig og sparkle og lakkere for det meste:) Lånte meg Vals i dag så vurderer å prøve å valse frem å bak:)
Nej inte valsa, bara kapa bort allt på skärmarna o sen slipa dom fina inuti :)
eller det beror ju på hur lågt du ska köra den.. själv kommer jag inte ha kvar något i mina skärmar för att få fälgarna att slicka kanten :D
At du kapper bort den lille knekken som går innover det? Ja skal tenke på det. så du tror ikke det blir pent med valsa kant?
nee, har kört mycket med vals men tycker själv inte om det, samt att du får ut däcken mera om du kapar o gör det fint efter =)
men alla tycker ju olika :D
Bra at alle ikke tenker likt:) da hadde det vært mye like volvoer:P
Liten uppdate, har vel mest sansynligvis fått det jeg mangler av ledningsnett nå i dag:D kan håpe på å få litt montering i helga hvis det ikke blir for kaldt:)
Ja er sant det:D men han som bruker å hjelpe meg synes det er kalt ute:P kan vel jobbe alene å men det er da så stille da:P
Tøft prosjekt :) Skall følge med her ja.
Jo takk takk:)
Tøft Prosjekt! :) Kan bli bra det her! : D
Jo takk:) håper da det:) om jeg får tid til å holde på så:P
Ja forstår det, er drosjesjåfør selv jeg så er ikke altid jeg har tid heller:P er ledig i dag da, men i dag er jeg billøs:P så kanskje i morgen om jeg har flaks:)
Har du inte någe nya bilder att visa upp?? :D
vill se mera =)
Hva vil folket se da?:P har vel kanskje noen bilder men vet ikke om det er noe å legge ut:)
Alle bilder er gode bilder :D
Skal se hva jeg finner:-P
man ska lägga upp alla bilder som visar att man bryr sig om sin bil =)
vissa lägger upp bilder när dom byter lampa i blinklyset =) haha!!
så man ska ut med allt som visar LOVE till sin bil :D
Håhå liker farge :O