Trenger litt mer enn noen timer i uka stakkars. Men nå er mrstfu ansatt som motivator :D
A
Printable View
Min tullet ikke når jeg renset den. Jeg tok den rett og slett av fordi jeg hadde litt tid til overs mens jeg ventet på at motoren tørket etter motorvask.
Men er den skitten så kan det foresake de symptomene du har. Og ville ikke trodd at feil på turbotrykksgiver gjør at bilen din stopper, men det er jeg ikke sikker på. Får du opp noen feilkode på at bilen dauer ut?
Jeg hadde en tomgangsregulatoren som var gåen, og da dauet bilen ut på tomgang og "feil på motorelektronikk" lyset kom på + bilen hakket mens jeg kjørte (uansett hastighet).
Er du eneste medlem i Haugesund? Hvis du gjør alt den jobben du legger i bilen alene så står det jo enda mer respekt av det :)
Men det er alltid lettere å få gjort noe når man er to, med mindre den andre er en masete kjerring da :rolleyes: hehe!
A
Er ikke den eneste nei. Men er rettere sagt den i Haugesund som er mest aktiv på forumet. Noen kom aldri over fra volvoforumet, og de andre holder seg for seg selv :P
Er nok bare meg som skrur på bilen, bortsett fra hvis det er noen slitedeler som skal byttes og jeg trenger hjelp :)
masete kjerring ja.. er vel ikke mrstfu du snakker om ? :P
La ikke merke til at du svarte meg tidligere her jeg... :P
FK Automotive er det mange som kjører på VAG osv på hjemplassen min, men har du bestilte fjører eller coilovers?
V70en min var noe alá din når jeg kjøpte den, og har sigi mer og mer haha... Hjelper sikkert ikke med 40kg basskasse og drøssevis med verktøy i bagasjen heller da :rolleyes:
Får se hvordan den blir til helga, da blir det mye skruing gitt... Må bare komme meg over fjellet med en kompis og kjærringa, har jo mista lappen jeg ævv så :rolleyes:
Har du montert xenon? Og er det orginale frontløkter?
Jo, min er va gammeltypen, så jeg får opp Llambda-sonde-bildet. (ble motorfeil i 99.) Den hakker ikke jevnt, men noen ganger, i vilken som helst hastighet/turtall ja. Å dauer av ja, samt att da durer det noe veldig av selve regulatoren. Skal kikke på dette, men så det var noen spesielle klemmer til slangene, noen jeg ikke har vært borti før.
Til han andre der, jeg er ett Passivt medlem fra Haugesund.. i mellomtiden :)
Nilsebu: EF1-414 (Ladeluftregulering, periodisk feil P0243) Har også en på bremsene, selv med nye klosser/skiver i sommer. ABS-141 EDB trykkvakt signal Periodisk feil i krets. (kommer oftest opp etter at felgene er nyvasksa/vann men også om jeg treffer asfaltskiller/kanter i kjørebanen altså får lavere veigrep)
p0243 får jeg også innimellom. Tuller ikke med turtall da.. hmm kanskje du har rett. Kanskje bilen din har kreft :P
Det beste er vel å lage en tråd om det å spørre de som kan litt mer enn meg :)
Ja, hvordan gikk det me oppkjøringa? :)
Bestått!! :D
Må bare få lov å gratulere deg en gang til :) Alle gode ting er tre er det ikke det dem sier så det er bare å gi full gass så du får det overstått en gang til :p
takker :) Bør ha lært etter 2 ganger nå :P
Locked... nei! :P
jeg vil ha meg frabedt slikt! og jo, jeg maser som ei kjærring, men det er fordi han lar den fine Ren sin stå og bli driti på av fuggel og naboene. jeg hadde sitti ute på trammen hele natta med ladd hagle, hadde det vært bilen min. Lightyear: Rygg den inn i stua!!! :D
Og grattis, Nilsebu! Det gikk uten feil eller?
Gratulerer! Går å venter på teorien jeg, men jeg fant ut igår at kjøreskolen aldri sendte inn søknaden om teori prøva mi >: (
Du får prøve å ikke gjøre samme feilen igjen :rolleyes:
det er merkelig, jeg fikk ikke en eneste parkering på oppkjøringa mi, hverken luke eller vanlig, med unntak av når vi kom tilbake til trafikkstasjonen.
kjøp deg HiAce, Nilsebu, da lærer du å parkere på speila om de så er knuste. der er du AVHENGIG av dem:D
haha.. det er parkering på trafikkstasjonen jeg snakte om :P
Før jeg mistet lappen var jeg veldig god til å parkere, og det kommer tilbake ser jeg + den forrige sensoren min syntes det var helt greit at jeg lukket opp døren for å parkere :P Har vært drittvær her i hele dag, så varme på speilene er gull verdt :)
Edit: Nybakken: er drit når kjøreskolen kødder. Jeg pleier å gå opp på vegvesenet å skrive søknaden der så sende den. Du får vertfall ha lykke til :) Hvor lenge er det til sperrefristen din er over ?
Da var det lagt inn bestilling hos IPD: tennledninger, fjær til turboen noen silikonslanger og små ting :)
Gratulerer med lappen! Husk at med en slik bil du har, så har du ett hav av plass på vegen.. Hehe ;) - Tror ikke jeg har lukeparkert med personbil siden eg tok lappen, det er noe som til en hvær tid skal og må ungås. Men er god på å rygge i både venstre og høyresving med vogntog og semi :)
Grattis med lappen da:) håpe den varer lengere nå da:)