Så da må eg skaffe M46 mellomaksel også da :p
Jaja, da får eg leite etter dette også :)
Mvh
Printable View
Passer ikke det nei. Overdrive kasse er ganske så mye lenger enn 4 trins.
mulig en jeg jobber med har en aksel,kan høre med han i morgo
jeg har en du kan kjøpe! skal ikke ha M46 igjen så :p
sender om posten gidder selvsakt, si 200 og du betaler frakt?
foresten har ikke du OD kasse på bilen a? da passer jo den rett på! regner med du har fire trins overdrive ikke sant?
det er greit! da er det nokk noen som har tukla med denne bilen før for trur ikke volvos turbo biler ble levert med M47 mente dem bare ble levert med M46P og M90 det er de eneste kassene jeg har vært borti på turbo biler i hvertfall
ja og noen som har kjørt som en bestemor for de kassene ryker med A motor med litt spenstig kjøring :p
ja de kassene tåler ikke mye hehe :p
har fremste delen av mellomakselen viss du trenger.tror ikke du trenger bytte hele
Nå har de blitt så mye surr ang. girkasse, atte fy! Men får ei M47 i bra stand for 500kr av ein kamerat, så da tar eg bare å monterer den, å satse på at den holder til fin kjøring, den har jo holdt bra heilt til eg kjørte litt hardt me den så. Så blir det bytting til kraftigere saker til våren.
Kan ikkje stå her uten bil lenger :p Så da blir det kanskje bytte til fredagen :) Skal mest sannsyneligvis flytte LMM å montere dumpventil i morgen, så legger ut et bilde for å forsikre meg at eg gjør dette rett :D
http://forum.vccn.no/img-dump/2010/02/1882.jpg
Riktig? :)
Også må eg blende den orginale WG'n?
Mvh
Riktig ;)
du må ikke blende den orginale ventilen, bare å ta av vakumslangen. forresten har ikke du motronic? sist jeg sjekket hadde disse luftmengdemåler. den trenger da ikke flyttes? trodde det var luftmassemålere som sleit med dumpventiler jeg?
er vel lh 2.2 på denne
LH.2.2 så må det flyttes ja. my bad.