Er nok ikke umulig det nei..skulle visst være masse kontroller i påska
Printable View
Er nok ikke umulig det nei..skulle visst være masse kontroller i påska
Vent nå bare på Kodja dere :)
Går det bra med deg Kodjebass, du har vel ikke gått inn i en angstnevrose eller noe sånt? Vi er bekymra for deg på forumet vettu... :)
de fleste her venter i spenning på hva som skjedde.
Nesten litt påskekrim dette :p
Fikk dette til svar da jeg prøvde å forhøre meg: "æ vart hyra t cia så har taushetsplikt på alle plan ang saken. ber dæ kontakte min presseansvarlig i d hvite hus" Hehe :p
jeg vet alt å allting jeg ja, da min stakkar 240 kanskje hadde en god del i saken å gjøre:P
Da vet du hva du har å gjøre! Spytt ut ;)
si det!! :p
Trur saken ligg i at 240' kanskje ikkje hadde lov til å dra so mykje :p
Stoppa > ikke BE > overlast > ikke nok sikret = spasere i 3 mnd ????? :rolleyes: :)
Kortløs eller? Hva skjedde? Fortell, fortell!
nå er vi nyskjerrige hele gjengen :p så fortell nå :D
kodja SIII D DAAA =)
etter mitt resonemang kan det ikke bare være en bot han har ikke oppdatert/inlegg på tråden på 6 dager, noemåvære alvorlig galt, ikke bilder eller et ord.
tror nok det er som noen sier,lapp laus, uten jobb og bare bånn i bøtta, om det er sånn føler jeg med deg!;)
hvis han da ikke har blitt satt inn? :eek:
kansje han bare ikke gidder? :p
kommer litt ann på hvor mange poster man har satt til å vises pr side da jeg bare har 100 sider :p
Bare 100 ja :D
ja er da 20 mindre en det du har godt igjennom :p
La nå kidden være i fred da...!
Kanskje stoppe med all OT? Ødelegger en flott tråd...
Slapp av folkens, vi får nok vite hva det er til slutt.
Jeg skjønner godt at Kodja ikke velger å komme ut med noen kommentar enda, da dette er såpass nytt (kanskje sårt) tema for hans vedkommende.
Spekulasjoner er heller ikke noe ålreit når man selv er i en slik fase.
Hvis dere ikke har sett det:
Siste aktivitet: I dag 22:37:24
Han har vært pålogget for ikke så lenge siden, så NEI han er ikke blitt satt inn.
Som sagt, jeg skjønner veldig godt at han ikke velger å gå ut med info enda mtp. at det er såpass nytt.
Saken blir jo heller ikke bedre for han ved at det er 30 stykker som sitter inne i hans prosjekt-tråd og har gjettekonkurranse.
Så la nå Kodja få velge når han vil gå ut med info. Vi har alle våre dager, også han.
Uff, nå ble jeg virkelig bekymra. høres jo mye værre ut enn å ha mistet lappen
skjer det ingenting her øystein?
Helt dødt jo?
ikke for og lage mer OT her, men han har faktisk spurt oss hva vi gjetter som skjedde denne gangen.
enten så har'n rasa noe, dratt av veien eller blitt påkjørt tipper jeg.
Nå var det skummelt dødt her.. Håper det som skjedde ikke var altfor ille da..
Fyren har mista motivasjonen, det skjer alle det. Forståelig også...
Anyways, her er vel grunnen til at delebilen hans ikke kunne kjøres hjem..
Hørte til på sylinder 4
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/05/1118.jpg
Er en stund siden jeg har sjekket workloggen her nå, men ser at noe her ikke er som det skal. Her gikk det i rasende tempo frem til 20.04.11.
Kodja er nok snart tilbake igjen. Litt mye motgang på engang kan fort gjøre at man mister motivasjonen og blir lei. Er ikke annet å gjøre enn å la han være frem til han selv velger å kommentere saken. Er ikke vits at vi lager 20 nye sider med gjettekonkurranse i workloggen hans.
Uansett: Det jeg liker med tråden til Kodja er at han tørr å prøve de tingene vi andre bare drømmer om å ha i våre biler. Tror dette kommer til å bli en meget unik bil når den er ferdig. ;)
Kodja: Har du forresten fått de elektriske rullgardinene du bestilte til å ha i bakruta? Var det ikke fra en eller annen BMW hvis jeg ikke husker feil? :)
i wish... 244n til Volvo-Power levde et fint og uproblematisk liv både tur og retur :)
d gikk greit kjøremessig men værre med andre ting... jævlig bra om det hadde vært Det som skjedde :p hadde i alle fall gitt meg en latter... en kort stund!
stemmer... eneste jævla politiet som fant ut at han skulle være på jobb på dombås... så oss på tur oppover bakkene fremst i køa opp mot dombås sentrum. snudde selvfølgelig og stoppa oss, vi skulle uansett stoppe å ta en matbit der men ble stående... fikk da en "flott" bot på 6000kr for å kjøre med ugyldig førerkort. altså mangel på kl E tung henger... men hva fankern skal man gjøre da? har ventet i 3 uker på han idioten som solgte meg bilen skulle frakte den oppover hit samtidig som han hentet en ford capri. trekkvogna hans fikk jo selvfølgelig girkassefeil og måtte bare vente å vente på å se om han kunne komme snart... når påska kom kunne jeg ikke vente lenger! hørte med alle jeg trodde og viste hadde BE klasse i kortet sitt... ingen kunne bli med. hørte med alle jeg viste hadde stor trekkbil... ingen kunne låne bort! så da ble det roadtripp på meg og Volvo-Power og henting av 244 på henger med 244 som trekkvogn. alt gikk som smurt både tur og retur unntatt han fjompen som var på jobb på dombås! han var real nok til å la meg kjøre helt hjem... men bota fikk jeg da vell alltids!!! kjørte til og med forbi 2 andre politikontroller... ingen av de sågodt som gløtta bort på oss engang der vi kjørte forbi! så delebilen her har kosta meg godt å vell 13000kr!!! for noe jeg trengte TAKET på!!!!
skal forklare litt i bunn her men ja det var faktisk noe slikt jeg er\var inne i ja!
ja. ikke BE. ikke nok sikret egentlig :p = 6000 i bot men ingen ting annet.
tja motivasjonen for bilen var også dårlig ja, men ikke mistet. heller satt godt ut på sidelinjen da det er et par andre ting som har vært viktigere å kommet seg igjennom.
takk for det. nei har ikke kjøpt den rullegardina enda pga jeg er arbeidsledig enda å må prioritere pengene riktig. altså montering av motor, bytte av tak og omlakkering av bilen først her nå...
nå som jeg har svart på en del av innleggene her kan jeg jo da gi dere en god forklaring som de trofaste leserene dere har vært så langt så dere skjønner at ikke alt har vært helt ok eller helt bra den siste tida. og dette skriver jeg med en åpenhet som jeg håper folk kan respektere, ikke bruker mot meg eller gjør noe videre utav...
året startet verst tenkelig med at jeg får telefon fra far om at min gammelonkel som jeg bodde hos i 4 år tidligere i ungdomen har hengt seg på nyttårsaften. han hadde slitt masse med helsa og fant ut etter lang vurdering at han ikke orket å være med oss lenger. fult forståelig for alle når vi fikk lese hvor vondt han har had det de siste årene, med plager som tinitus, muskel og leddsmerter og gleden av bil ikke kunne nytes lenger samt det sosiale livet var borte pga han ikke kunne høre en lyd uten at den hørtes skarp og skjærende ut.
så ble vi plutselig oppsagt 6 stk på jobb... jeg ble arbeidsledig noe jeg ikke har vært siden jeg gikk i 7klasse... årsaken var da økonomisk ulønnsomhet... selv om vi var den avdelingen i landet som dreiv best av alle... det tok på kjente jeg og følte det tok litt energi og bekymringer for dama\nå X dama som gjorde at vi nok en gang fikk en ting til å tenke på ovenfor hverandres hverdag.
min farfar døde så i begynnelsen av April. han har vært dårlig i mange år og ble rundt 80år, men alltid vært dær når jeg har vært på besøk og de har vært den nærmeste slekta som jeg har sett oftest av alle. det var en utrolig trist begravelse, bårebæring er utrolig tungt følelsesmessig fant jeg ut. men en god måte å få sagt farvell til et kjært familiemedlem. jeg kunne dessverre pga ting med dama\nå x dama ikke be henne om å bli med å støtte meg, og det gjorde hele greia enda tyngre å bære alene den dagen.
desember startet som de fleste andre år for min del, med flashback, bekymringer og negative forventninger fra tidligere forhold og samliv og det skapte problemer for meg og dama\nå x dama. vi hadde en tung vinter med mye problemer, tanker og ting som vi klarte å jobbe oss igjennom men det ble litt mye å fordøye til tider for begge på et vis. det skjærte seg totalt og helt uventet og av en idiotisk grunn i begynnelsen av april. bare noe bagateller ble sagt som gjorde at det skjærte seg, men begge hadde gådd og tenkt på så mye. så ble alt i hverdagen plutselig veldig tungt å bære. jeg hadde mistet 2 i slekta, mistet dama, mistet jobben. og så fikk jeg sannelig høre at huseieren hadde giftet seg og trenger leiligheten jeg leier til hennes barn nå i utgangen av Juni... da hadde jeg ikke mye igjen å stå opp for.
jeg prøvde i april alt jeg kunne for å klare å få tilbake den personen jeg hadde satt mest pris på her i livet, dama\ nå x dama... og gav alt jeg kunne ovenfor henne. fikk til slutt ikke sove, kanskje max 3-4 timer om natta og klarte såvidt å få i meg ett rundstykke og noe vann om dagen, klarte ikke å trene eller slappe av å se en film eller noe da alt dreide seg rundt å prøve å få henne tilbake, ikke på en desperat måte, men ventetiden rundt det å høre fra henne og møtes, dro meg selv ned i de dypeste avgrunner i tanker og forestillinger om ting. klarte ikke å gå rundt med tankene for meg selv men fikk heller enda verre og noen bedre tanker og ideer fra de vennene jeg har had rundt meg den siste tida nå.
men det ble alt for tungt å holde på slik, vi hadde en kjempepiff en dag der vi begge trodde det kom til å bli meg å henne igjen... men det måtte gå litt tid for å vurdere fra hverandre, den uken det pågikk ble tanker og søvn og matlyst enda verre. jeg fungerte mildt sagt ikke! jeg sov kanskje 7 timer på 3 dager, spiste knapt et måltid om dagen, rørte meg nesten ikke ut av huset før jeg måtte. men fant til slutt ut at nok får være nok og dro meg ut med en god kompis på byn for å leve litt for min egen del igjen og prøve å se et lys i en tunell som går i en skarp bue. den helga tok alt feil turn. startet turen til byn med 6500 i fartsbot pga jeg satt i mine egne tanker rundt dama\nå x dama... det ble bare rot utover kvelden og natta rundt tanker og ting som skjedde og jeg så at jeg hadde mistet alt jeg hadde jobba for i april.
våknet med ødelagt selvfølelse, samvittigheten knust, livsgnisten totalt ødelagt og ingenting igjen å leve for, ingen jobb, ingen kjær jente å glede seg til å møte, ingen leilighet snart, problemer som baller på seg... og masse annet som lå på hjernen. våknet da med disse tankene og fant ut at nok er nok, nå orker jeg ikke mer, og så meg selv ligge i senga med øynene rettet tårefulle, sinte på meg selv, fortvilt, knust, ødelagt, demotivert og målbevist ned i en over\under hagle...
tok opp tlf og ringte min kjære bror som heldigvis svarte, fortalte han hva jeg tenkte, følte og skulle gjøre så han og resten av familien skulle slippe å lete forgjeves etter grunner til at det hadde skjedd... at han skulle ha 945n pga han skal bli pappa og trenger større bil, og lillebror skulle ha 242n, måtte bare godsnakke med Volvo-Power om han kunne bygge den om for han når den tid kom... ble heldigvis overtalt til å legge bort det jeg holdt på å gjøre og tvunget med på slektsmiddag hos farmor med påfølgende hjemreise til mor og far. ble værende i 3 dager og klarte å sove og spise igjen. sov 18 timer på 2 dager endelig... og klarte å få i meg 2 måltider om dagen. hadde det ikke vært for at slekta tok aksjon så hadde ikke jeg vært her i dag. livet kan ta alt av energi og livsglede om man får alt på en gang. og ting bare kommer og kommer i feil retning. om noen kanskje ikke synes det virker så mye, så husk dette er fortalt med Grov utsiling av ting. dette er bare toppen av det som har vært mitt liv så langt i 2011...
har nå klart å kommet meg litt. klarer å være hjemme og føre et nogenlunde ok liv igjen. sover, spiser og skrur litt bil. er mye mer ute blant venner i forhold til før da jeg innså at hele livet mitt før mai nå har vært dama\nå x dama, bil og jobb... alt gikk til de 3 tingene... jeg hadde satt hele mitt sosiale liv bort pga alt skulle gå til meg og henne når vi hadde muligheten. nå klarer jeg heldigvis å komme meg ut og finne på ting, og dermed prøve å få tilbake livsgnisten og kanskje finne ei ny god jente å dele lidenskapen med etter hvert.
innså også at folk rundt meg er der for å brukes, for å gi av seg selv til og hjelpe. så tida har vært mye jobbing på nabon's bil, farmors hage og ute med kompiser den siste tida for å få dager og kvelder til å gå i den ensome hverdagen det har blitt... men det virker som det tar seg litt etter litt opp. det har i alle fall gådd over den værste kneika takket være gode støttepersoner og folk som har vist at de bryr seg! så takk til de\dere det gjelder :)
det kommer strax en update ang bil og ting, den har det helt fint og ingen skader eller problemer som ikke har vært der fra før men ønsker å gi dere mitt svar etter over en mnd i taushet og andre tanker og hendelser her før jeg legger inn noe videre.
Se her ja, du hadde hvertfall en god grunn til å være fraværende..
God du ikke valgte den "lette" veien Kodja, selvom jeg hater stylinga di, så betyr ikke det at vi trenger å miste et godt forummedlem!
Utrolig sterkt fortalt Øystein. Det er modig å tørre dele dine innerste tanker og sorger med andre mennesker. Jeg kjenner jeg har utrolig respekt for sånne mennesker som deg, som gir av seg selv.
Sterkt lesestoff! God bedring til deg, og håper det ordner seg etterkvart :)
skumleste dette nå øystein, og har vært i noe samme situasjon i 1998 selv, mistet jobben og det meste annet, men ting ordnet seg for meg til slutt.kjenner deg ikke så godt, kun gjennom forumet her og en handel og ett treff, men føler virkelig med deg og håper alt ordner seg til slutt og ikke vær redd for å be om hjelp fra meg om det er noe.tror mange her inne stiller opp også om det er noe for deg.
og du...jeg tror flere enn jeg har vært bekymret for deg nå i de siste ukene, og det var godt du delte dette med oss så man vet situasjonen.
ta kontakt om det er noe øystein:)
Sterkt dette ja, du er utrolig modig som tørr å snakke om det her vil jeg si, tror jeg kan snakke trygt fra alle på vccn at vi støtter deg også;)