Har et sett knapt brukte sorte mk18 med dekk, se salgstråd eller pm
Printable View
Har et sett knapt brukte sorte mk18 med dekk, se salgstråd eller pm
Ikke rart du selger de :p
Åh?:p
Noen som har 18" til overs? Tenker å hive meg på den bølgen da det ikke er mer enn 2-3 biler hjemme som har slike.
Blank type jeg er ute etter
Jo, men tror det er noe leveringstid :/
Å? Da må jeg vel kontakte dem ;) Var inne på sida der i sta å kjikka og da var det ukjent leveringstid
tok forresten en test på ocean hjulene mine..
tok nå etter en sommer sessongs bruk å testet de i balanseringsmaskinen og de er snor beine enda:)
er ikke akkurat noe å si på kvaliteten da.. (hvertfall siden jeg er vant med eiker felger fra før av)
ikkje verst...vill no påstå at det er den tøffeste av dem rimeligste felgen til eldre volvo..
Super dtm felgene mine er det i allefall ikke noen kvalitet å skryte av. Bare av vanlig kjøring etter E6 har de 2 som sto forran blitt urunde. Har ikke vært borti noen ting eller kjørt fort over fartsdumper eller noe. kommer nok til å pælme dem og handle Ocean Mk til neste sesong.
har 225/40/17 dekk med 2.7 bar trykk i. skulle være rimelig snilt mot felgen det. Bare sånn for å ha nevtn det så er strekningen Stjørdal - Verdal det er snakk om. Skulle være mulig å kunne kjøre der uten å ødelegge felgene...
Har solgt mine nå, men jeg måtte reklamere på en felg pga klarlakken slapp. Det var forøvrig ikke noe problem for AFL. fikk opp ny felg, og sendte min ned igjen, alt fraktfritt. Tommel opp for AFL.
Viktig å være forsiktig med sterke (syrebaserte) felgrenser når det gjelder alu med klarlakk over. I mange tilfeller kan dette gjøre at klarlakke slepper.
Dette gjelder også polert alu, men dette kan poleres opp igjen med metal polish, hvis det blir matt.
Jeg brukte felgrensen til würth. Den skulle ikke stå lenger en 30min sto det på flaska, derfor skyldte jeg den av etter 10 minutter.
Var også bare på en felg det har vært antydning til slipp, så tror egentlig ikke det er felgrensen. Reklamasjonen gikk iallefall smertefritt fra deres side, jeg derimot somlet litt :)
Kan sverge på det sto minutter på denne. Den ble studert nøye etter flassen. Kan det ha vært trykkfeil på den tro?
Ingen fare å la denne ligge i mere enn 2 minutter. Felgrensen er ikke syrebasert, er jo greit å ikke la den ligge til den tørker. Brukte den før jeg ble bitt av basillen å fant ut at det er andre mye mye bedre produkter å få kjøpt til en mye billigere penge.
Men Wurth sin Alu rens derimot skal man ikke la ligge for lenge på polerte alu felger. Den skal være syrebasert og holder PH1.