slevfølgelig finnes det dekk!!!!
er bare snakk om hvor mye lommeboken må åpnes for å få dem!!!:D
Printable View
slevfølgelig finnes det dekk!!!!
er bare snakk om hvor mye lommeboken må åpnes for å få dem!!!:D
er med lett på et sett 18"
akselbredde på 140 serien og tidlig 240serien er ulike. så om man bytter om akslingene å setter en 140aksel på en 240 så går akslene lengre ut da behøver en ikke spacere eller adapterplater for at felga skal nærme seg skjermkantene. stemmer dette? for karosseriet på 140 73modellen og 240 74-78 er veldig like.
men selv ville jeg brukt spacere da det er lettere å få tak i og er en lettere løsning. men vil tru at jp 8,5" er passe bredde på en 1 , 2 , 7,9 serien uten spacere.
skulle tro det... er jo 8,5 toms breie felger... de orginale jpene er jo et 0 og så de ligger helt i kanten... vet ikke helt hvordan disse kopiene blir men går utifra at det ikke blir noe mer enn maks et 10 på de...
hvis et er 10 på dem som blir produsert så kommer felga i innerkant av yttersjerm med gummi og senk vil jeg tro.
Er med på ett sett av disse..=)
Jeg tar også ett sett :)
Har fått første bilde fra levrandør i dag og den se jo meget bra ut :-)
Kommer nok ut med et6 for å ikke å få mindre kant. Hvordan tror folket om 8,5x18 med et6 foran da tro, stikker dette for langt ut ?
Kommer nok også til å produsere 17" med samme bredde og et.
Mvh Åge
kan ikke dele et bilde med oss da? :D
jeg persjonelig vil helst ha 7,5 forran da det ser mye bedre ut med smale felger forran på 240, og det tryggeste er vell å kjøre samme ET som JP gjorde den gangen(husker det ikke i huet desverre) da de felgene egentlig ikke trengs å endres på ;)
eg synest di kunne gått litt opp i et men ikke mye :P
valse må du vell uansett for å få på org jp 8,5 et0 og?
Felgen vi har prøvd på 240 er nok dreid av bak fra et0 til et6 og da er 1mm klaring til calipter. Vi satser da på et6 på disse. Legger dessverre ikke ut bilde av den ennå da det kun er data bilde, men det kommer...
Mvh Åge
Når blir disse klar for salg?
vil disse felga passe bil med 28mm stabstag med full sving?
Sleng ut bilder da !! ;)
Hvordan ser JP Falco ut?
JP Falco er fine felger, gjør seg bra på 944
http://forum.vccn.no/img-dump/2010/10/1770.jpg
Boring. :)
Til våren en gang.
Kan bestille dem rundt Februar:)
Jeg vil også ha!!!
Jeg vil ogsa ha et par sett med jp mk18, men hvor får man bestille felgene når di kommer for salg?
blir mye jalla40r med mk18 nå da :(
sier det ikke bare for jeg har felgene selv, men mk18 har jo alltid vært noe "gromt" og vanskelig å få tak, kjedelig att det skal bli allemanns eie.
De som absolutt vil ha felgene får tak i de uansett.
nå blir det en billigfelg @ eiker.
Kommer pakker med 215/40R18 Nankang på ca 9500,- Kan vel også skaffe noen 215/35R18 hvis noen ønsker det + tillegg.
Vi lager den så den passe med en orginal Volvo senterkopp og logo.
Kommer tilbake med hvordan vi gjør det med bestillingene!
Mvh Åge
blir jævla mye penger å håndtere på en gang dette her.. :o
35 profil er litt lite gummi synes jeg. 40 profil blir litt bedre pga dekket har jo en fjærende egenskap den også. så vil tro at denne egenskapen blir litt anerledes når propfilen på dekket går under 40. 215 dekk eller 225dekk er jo en fin bredde på disse felga.