Ser jo åssen det endte med deg mot BMWen :p hehe
Printable View
Ser jo åssen det endte med deg mot BMWen :p hehe
Ikke nødvendigvis det å alltid kjøre hardt. MEN...
De en setter på plass kan være noe helt annet enn det de utgir seg for å være :p
nevnte onkel har ikke kommenterr på farta mi, rett og slett fordi jeg trenger en kilometer rettstrekke for å bryte de fleste fartsgrenser. skal bli godt å få Turid på veien igjen, så jeg kan få føle at onkel er ute etter meg igjen.
nok OT, tilbake på Ataconicen.
Jeg elsker å kjenne skyvet i 2. 3. og 4. gir, men når man allerede overskrider de fleste fartsgrenser i Norge på 2. gir så må man være litt forsiktig men høyrefoten.
Men nå er jeg vant til en oppjazza 180Hk fra før som slett ikke skjemmer bort seg, selv sammenlignet med R'en. Håper du har skiftet mening og velger å beholde denne skjeldenheten av en bil. :)
Effekt er fint :cool:
Bilde sier mer enn 1000 ord...
Mente egentlig på dynamoen til Gaupe da men, takk likevel.. ;)
Om dette ikke frier ut den motsatte veien spiller reima fælt på tomgang!
Dette har eg turbo_k og eg styrt med siste døgnet.
Avreise grytidleg på Larvik-Hirtshals båten, superspeed 2:
Vedlegg 2582
Henta oss ei 2008 Kabe Onyx GDL i Aabybro i Danmark. Etter å ha krangla til oss danske prøveskilt i over to timar.
Vedlegg 2583
Tek til å nærme seg heimattkomne, tanking etter at sluket har svelgt alt den hadde i tanken. Går på rundt 1,5l/mil med ei vogn på over 1500 kg i eigenvekt.
Vedlegg 2584
Bilen er litt ustabil når ein får vogntogpassering, så mistenker at bakre demperar er klar til skifte, samt føringar i bærebruer framme.
Eibach-senk da vel? :cool:
Lønner det seg å importere selv?
Kjører på 1,3 med vogna mi, 1380 egenvekt. Har riktignok nivåmat ,så jeg har nok av cm mellom bakhjulene og buene.... Jeg har Milenco Grand Aero, relativt stabile de og god sikt ;)
Har du antracite hjul på vinter og sommerhjul??
enkelt og greit.. flott bil og ser ut som ei kanon vogn
Takk for det :) Vert spanande å sjå korleis det vert med vogn, eg er ikkje noko campingmenneske, men det er det som kjem til å fungere best med to gutar.
Er veldig godt nøgd med vogna, virkar som knapt er brukt. Utstyrt godt over snittet med t.d. mover og ac og varmepumpe.
Når du har slikt standsmessig utstyr stå trur eg fort at du vert overbevist om at dette er ein veldig grei måte å reise på. Kjekt å kunne reise til sjøen om sommaren og fjellet om vinteren.
Brukte 7 år på å overbevise madammen om å teste, ho er eit sånt hotellmenneske. Men eit par turar med ei rimelig vogn gjorde sitt og dermed vart det ei nyare vogn ganske fort. Så no tel ho på knappane til det vært tid for litt meire bruk i helgene :)
Gratulerer med sigøynerkåk da:D
Hehehe:D
Bedre seint enn aldri. Det releet har ein ganske simpel funksjon. Bortsett fra +12v, jord og to ledningar til magnetventilen på tannstanga så er den forbunde med CEM med en enkelt ledning. Temmeleg sikker på at det er eit reint C3 signal (som også står utanpå releet) og det er all informasjonen den brukar for å bestemme graden av servovirkning.
Magnetventilen er enkelt og greit ein PWM styrt (pulsbreddesignal på godt norsk) ventil utan noko hokus pokus.
Ettersom du har hatt så god suksess med skifte av nedre rattaksel har eg bestilt meg ein ny. Ikkje heilt nøgd og for 450kr pluss mva. så kan eg skifte den berre for å ha gjort det...
Koster ikke den mere enn 450,- pluss mva? Trodde det var nærmere 1k på bilia.