Gleder meg til masse bilder og prosjekttråd!
Sendt fra min Note II
Printable View
Så nå får du se den i virkeligheten. :p
Hehe, doble prosjekttrådar med forskjellige utfall ;)
Planen no i første omgang blir å beholde den som bruksbil ut sommarseseongen. Så fortenar denne ei generell oppshining med ny lakk.
Den raude classicen blir lagt ut for sal når denne er i drift.
Med den svenske ticen veit eg ikkje heilt kva eg skal gjere enno.
Og då var den gamle komen til grads:
Vedlegg 3058
Igrunnen grei i karosseri, ein del plukk langsmed. Ein ryddejobb i dårleg orginal.kabling. Motoren ser ut til å vere merkverdig rein når ei ser gjennom oljepåfyllinga. Fersk olje og kamreim.
Men snowcap har forsvunne på vegen.
Dritstilig vogn! Det takstativet der er lite pent men. Hehe.
Sendt fra min Note II
Den ser i hvert fall temmelig OK ut på bildet på denne avstanden - noe å ha på gårdsplassen. :)
Frode insisterte på ny klarlakk for å bevare patinaen :)
Lett =)
Feit vogn !! Fortsatt like misunnelig på takgrinda :p
Det kan sikkert diskuteres om slikt takstativ er videre pent. :p Men jeg synes nå det er ganske flott og stilig på sitt vis, og det er typisk for USA-versjoner av Volvo stasjonsvogn fra den tiden.
Gratulerer med ny bil på tunet da. Har du bare 240er nå?
240ane som står og lurer på tunet, får ta litt meir bileter i morgon, dagen i dag vart fullt køyr, kom akkurat heim frå Lillehammer etter å ha henta ny familiebil:
Vedlegg 3066
Se der ja :D var vel godt og få 245'n i hus? Står sikkert et sted i tråden, men hva ble det til? skulle den beholdes eller selges? :)
Mangler den 244Tic bilen din på bilde? :P
Syntes helt klart du bare skal legge ett lag med klarlakk over og beholde patinaen det er trossalt bilens historikk ;) med engang du lakker denne bilen igjen er den jo ikke like original lenger;) Kjempe kul bil som jeg gjerne skulle hatt selv ;)
Ser ut som interiørkode 5700 betyr svart skinn og plysj på dører:
Vedlegg 3071
lite tilleggsinfo anngående interiør kode :)
5700 koden er nok bare for 245.
4700 er koden for 244.
Hvordan er slik informasjon tilgjengelig?