Jo takk takk:)
Nei vet ikke noe dato for lakk ennå, blir vel i senvinter eller tidlig vår kanskje.
Er usikker på hvem som skal lakkere, men tenker på Ove Hårberg, hadde bilverksted og lakkering før og han lakkarer litt svart så. Men vi får se:)
Printable View
Nei vet ikke noe dato for lakk ennå, blir vel i senvinter eller tidlig vår kanskje.
Er usikker på hvem som skal lakkere, men tenker på Ove Hårberg, hadde bilverksted og lakkering før og han lakkarer litt svart så. Men vi får se:)
Tar han mye for sprøyting da? Om du ikke gidder og skrive pris her så ta det på pm:D
Usikker på pris, men tror ikke det var mye, men han krever at han skaffer lakken tror jeg.
Ja men at han skal skaffe lakk er jo enda bedre da. bilfärg.se har jo billig lakk da om man må skaffe selv
Husker ikke hvor han skaffer, men det var vist den beste lakken å jobbe med, men vi får se når tiden kommer:) ingen som vil hjelpe meg med ledningsstyr da?:p Tror jeg mangler mye ledninger også så..
det her ser ikke feil ut :P
Er altid kos med slike komments:D
Har hvert å sitt på gamle bilen din, den trenger en opp pussing kan du si :D hehe
Ja så det der ja, synd at sånt skjer:( den som var så blank og pen og nydelig å kjøre:D:cool:
Jo men den kommer bli fin igen ;) Har ju hela vintern på mig =)
Du må holde oss oppdatert med tråd om den:) savner gamlegliset:) du må komme til trøndelag med den senere så jeg får se og prøve igjen:)
ellers ikke store nytt:P leter etter diverse ledningen innvendig, men lite av det på skroter irundt:S
Har kost meg med lesing her nå, Anders, meget pen bil, fineste og mest spesielle og forseggjorte 740:in jeg har sett på laaaaaaaaaaaaaaaang tid! Stå på, mer bilder! :D
Tusen takk:D prøver så hardt jeg klarer å få den litt spesiell iværtfall da:P hehe, men skal få¨prøve å få tid til å gjøre noe som er verdt å ta bilder av:P
Blir forhåpentlig vis gjort noe på mandage nå da:) skal på skroten og se på litt mer ledningsnett, så blir det kanskje å prøve seg på et fanger prosjekt:) går det bra blir det kanskje noe bak også:)
liker dette og er spent på å se den på vein:)
Gleder meg også:)
stilig prosjekt:)
Takk takk:) satser på uppdates i dag da:D i allefall noen bilder:P