yeah thats right... and we chat around so eventually you get to know us;)
No worries! I've barely spoken with anyone other than Cato and volvo740turbo, i've barely spoken with them infact :p So yeah, just strolling around and checking out rides. Took some pics of CID's Amazon tho, funny guy :p
Fant laderen til kameraet, og har vaska bilen tre ganger idag, endelig ser den faktisk delvis rein ut! Og polerte felgene, dølan som døm skinner :cool:
hehe :) grom bil :D så deg med menyen idag :)
God lyd i bilen din da Cato ;) Forresten, har du og volvo740turbo (husker ikke navnet! :p) Fortsatt plass i verkstedet til en bil? mener du snakka noe om det i fjor :p Evnt hvor mye for en plass? Er snakk om lille Audi'n i vinter :)
Så dere fortsetter på Breistein? :p
Ah, jaja, får fortsette å leite jeg da :P Må ha en plass å sette bort audien, lite lyst til å kjøre den over fjellet i vinter, vil heller skru på den! :p
Ikke dumt! :P
så deg om morningen :) er broren til bakkeruden :P
lage prosjekt tråd om bilen ? :P
Noen som har bakaksling til Volvo 940? Klarte å knuse diffen i dag :/ Då e det kanskje håp for at eg kommer meg på treff på søndag :P
stemmer det :D
De siste 200Meterene er sure....
Er sikkert en eller annen som har en en aksling som funker på bilen din ;)
Desverre har ikke jeg......... :(
"polert" og klar for treff imorra :)
Ikke polert men nyvasket hehe
Når o'clock er det? 17?
17 ja, oppmøte 16.30 på Lagunen Og kjøre i kolonne?
E med på den såsant dammen får noe medisiner og blir bedre... Heia legevakten i bergen... Skal be om fratrekk på skatten når jeg går grunnet ventetid...
Hehe. Gå på legevakten i loddefjord i stedet. Tar kortere tid der.
Ventet i 4 timer når jeg hadde knekkt kragebeinet i byn. Sære ting...