Jaja, jeg finner vel veien uansett. Da kommer vel ikke du Raymond? ;)
Jaja, jeg finner vel veien uansett. Da kommer vel ikke du Raymond? ;)
om jeg ligger døddrukken et eller annet sted, er det høyst sannsynlig baki Turid. kan jo alltids begynne festen på onsdag kveld, PÅ tyrigrava.
Neida, jeg kommer jeg. Må nesten møte moderatorgutten vår:D
Ambulanse med sykepleier :p
Topic takk!!!!!!!! :)
Da sees vi Raymond:) Når tenker folk å være der? Gidder ikke sitte der å representere VCCN alene fra 18, hvis folk ikke kommer før senere på kvelden. :)
tenkte jeg skulle prøve å være der rundt 18 selv så folk får nesten bare komme når dem kommer :p
Jeg og Lightyear kommer rundt 18 som sagt, mer kaffe og vafler på oss da:D
Jeg må prøve denna gangen :) Vært litt hektisk sist :(
Da kommer jeg også rullende inn kl 18:00 :D
Kommer ikke denne gangen. Begynner i ny jobb på torsdag... Får prøve igjen senere :)
jeg kommer i gjen jeg ;) vis jeg får i bakaselen i morra ;)
mulig het og få kjøpt dekaler osv ? :)
da må du evt høre med Per, Daniel eller en annen moderator som kan ta med til deg.
Dersom Guapa tar turen så blir det dekalsalg :) Håper så mange som mulig tar turen denne gangen selv om det fridag og langhelg for noen. Var litt tamt sist gang..
Selv kommer jeg neppe denne gangen..
Mulig jeg tar med meg et nyrekruttert medlem, kanskje en BMWkar og, så vi kan friste han med litt svenskestål:D
Bra plan :)
Kanskje jeg tar med den toppløse, hvis oppmøtet blir bra? ;) Men mest sannsynlig ikke..
Faen, det er jo treff i dag!!! å jeg har ikke noe å gjøre, da burde jeg jo ta meg en tur, noen fra vestfold som ikke har dratt enda å vil kjøre i følge med meg?
Takk for treff idag, litt lunkent oppmøte, men det er vel flere som har samme innstilling som TurboHF, så da blir det jo bare sånn.
Hadde bare VCCN hatt en grei startside med litt sånn info, så alle får det med seg, så....
Dårlig oppmøte men veldig bra treff siden kremen av VCCN alltid stiller :D
A