Er så enig!!:)
djevelsk tøff lyd :p arti når det smell :p
Haha, takk til Devils som fikk meg til å le ikveld på en ellers kjedelig dag :D
Tøff vogn foresten ;)
Heah, va det sånn at det plaga deg fælt eller ? :confused: Ha nok ikke kommen på å kalla det driftpromo om ikke filmen heita det når den kom fra redigerern, men så vart den no kalla det den vart.. Legg også merke tell at det ikke står "Superdriftefilm" i trådnavnet så eg dreiv ikke akkurat å lurt folk.. ;) Va nok meir relatert te at eg faktisk driv å skrens endel i filmen, og bruk utstyret så hardt eg kunn etter forholdan..
fekk lyst å kommentere alt de dumme som blei sagt her av ein viss person. men kan jo vere han blir "surpomp" så:P men bra kjøring berg ;)
Har fått bytta clutch og fått opp girkasse. Bære mellomaksling, girkassetravers og fløtt oljekjølern meir fram i grillen og lag nå luftekanala tell den og sætt på vefta så eg får ned oljetempen igjenn, så bi det treff! Nyclutchen va litt meir tungtrødd enn den forrige! Trur det bi dritbra! :D
Hengte faktisk så dårlig med den forrige at det var såvidt den holdte 0.8 bar med nyturboen, 1 bar ble det bare sluring av.. Og ikke på bakdekka slik jeg liker! Har aldri kunnet clutche den ut i svingene eller brukt håndbrekket for å legge inn sladd tidlig for så å slippe clutchen, da ble det totalt fiasko.. :D Satser på å ladde litt mere nå og få bedre svinger!
Men nå blir det nok andre boller! Blir endel værre for girkassa derimot .. =\
The Rev skrensing og drifting er nu totalt forskjeling. Skrensing som berg gjør gjennom svingen og biln bir retta opp.
Drifting da fortsetter du med sleng bortover strekka og legger biln opp i go tid før neste sving.
BANG DU HA VÆRT OG SKRUA OG ENDA IKKE RINGT.
du fikk beskjed og ring når du sku oppover eller ta med dysan. ORDN OPP NU
kan fort bli en girkasse dreper den bilen din ja!
zf neste steg? :D
ZF ligger og samler støv i garasjen! Blir montert så snart denne kassa går :rolleyes::D
Devils: Da må du ta telefonen når eg e der! Reng meg !
Nå eg formotstander loddet inn og bilen har trillet sine første metre med ny clutch og girkasse, ble noe annet enn den forrige kan man si ! Hoppet rimelig greit ut av garasjen når man ikke er vant til slik clutch :D
Bilder får komme i morgen ;)
Høres bra ut ;) sinter eller?
Sachs race plate med organisklamell =) Burde holde !
regner med at du skal på bana i helga? :)
Ser ut til at jeg ligger i skjema ! Blir å mappe opp bilen på nytt etter diverse endringer, håper det går smertefritt og at jeg blir å se på bana titt og ofte ! :D Stiller du med bil Kalsn?
Om jeg kjenner deg rett er det vel du som blir omtalt som "DevilsTower" på dvs andre forum? MP feks?
Husker en fototråd hvor du henholdsvis var på ett Powerdrift show og la ut ganske mange bilder fra det. Hovedsaklig kan jeg skjønne at du ikke vil kalle dette drifting, men det er heller ikke skrensing/powerslide da han har driv på hjula gjennom hele svingen med røyk som kommer av han han driver hjula fort nok irundt til at det blir "burning i fart" dvs drifting..
Men ja, er noe annet å se en Silvia S14 i fullt driv, men jeg kan godt kalle dette drifting, og at Eieren av Storfalevogna eller han som redigerte filmen navnga filmen som "driftepromo" var kansje bare ett tilfeldig valg av navn bare for å lagre skiten :)
Drifting, sladding, skrensing, powerslide, AKTIV kjøring kalles det :) eller som andre ville ha sagt, drift ivei med tanke på at det i allefall ikke er skrensing han holder på med :) Litt selvmotsigende, men du irriterte :p