Men jeg har skilt uten bokstaver og tall så blir da litt værre siden jeg ikke har lisens på bilen enda :P
Printable View
Men jeg har skilt uten bokstaver og tall så blir da litt værre siden jeg ikke har lisens på bilen enda :P
Er det motivasjon for deg eller oss dette her da?
Selv om det er aldri så lekkert å se på :D
Takker :)
Må gi meg selv litt motivasjon til å få lisens på den sikkert :p
Hva er det som gjenstår for å få det? Noen skjemaer, litt stempling og en visning? :p
Noen som har "veien til lisens" typ vanntett regelverk?
spørs jo hva slags lisens du skal ha da
Drifting: http://bilsport.no/uploads/teknisk_r...04_05_2012.pdf
Racing:
GT1/2: http://bilsport.no/uploads/teknisk_r...g_2_2012_4.pdf
GT3/4: http://bilsport.no/uploads/teknisk_r...g_4_2012_3.pdf
Takker!
Er ute etter den enkleste for Trackdays, så hva ville du gått for?
Di er veldig like egentlig! Og med den motoren din så går du under gt3/4
NSk skal ha banetreff fredag 10 august.Hvert hyggelig med flere volvo folk der :)
Stor mulighet for at jeg kommer med S60R AWD'n!
Da må du jo ha lisens for asfaltracing ihvertfall. Den er jo ganske allsidig :)
Men GT3/4 holder i massevis ja.. (Så det nå ;) )
Jepp :)
Var ute og trillet en runde i Gjøvik i går, seff med headset (vil jo ikke bli dævvhørt)! Jammen artig å se hvor mange som mister det de har i hendene sine :cool:
Har du bilder av korleis du ordna negativ camber bak på bilen?:)
Var litt moro ja :)
Bilder og bilder, og negativ og negativ :p
Men det er bedre enn ikke noe, og veldig enkelt - kraftig pinneapparat og ei real sveisefuge på toppen på rørene på hver side! Gjør faktisk susen. Fattern som tipset da han har kjørt grom 242 Turbo i div. 1 i 88/89 og vant det aller meste ;)
IGMAB har ein jigg til slike greier, det er eit vel utprøvd oppsett.
Anders, noko bileter frå den tida og bilen?
Camberen er målt og er lik på begge sider :)
Kan høre litt med han om info, men det jeg vet er at ALT var hjemmelaget i samme garasje som jeg har lagd min - til og med samme dreiebenk ;)
Nå nevner jeg litt av hva jeg husker.. Han kjørte med mekanisk PORSCHE innsprut fra V8, her var det mye justeringer med nåler osv for å få dette til å fungere optimalt. Gjorde jo susen at hans far, min bestefar var børsemaker og over snittet perfeksjonist! Dessverre gikk han bort tidlig i min barndom!
Mener å huske at effekten var i området 350 hk sammen med en vanvittig bredt register! Var vel et løp han kjørte med kun fjerde gir og kom høyt opp på resultatlista! Kan nevne at banen var kronglete, så sier litt om momentet i denne saken!
Total selvkost på bilen med alt var rundt kr. 50.000,- mot konkurrentenes "fabrikkbiler" til en halv million! Så skjønner at faderen syntes det var ekstra stas å gruse disse med en hjemmesmidd 242!
Derfor støtter jeg det å bygge selv, mye artigere det enn å kjøpe ferdig produkt!
All ære til deg Anders, men mistenker at far din skal ha litt av æra også :)
"Ælt ordner sei mæ litt hjælp frå'n Roger Østlien sa folk" ;) Skal si dere det er MYE bilkunnskap i Østlien-familien!
Faderen er en stor støttespiller, absolutt :)
Ingenting slår hjemmelagd :)
Kjører du denne også på E85?