Ja, tenk om en eventuell kjøper glemmer å rette opp hjula når han parkerer!
Printable View
Spesielt viktig faktisk på en slik bil som ikke bør brukes daglig, men kun til kos på gode dager.... Om den da står lettere henslengt over tid vil jo mansjettene til styrestag og drivakslinger stå i "spenn" og det er jo helt unødvendig. Viktig at kjøper av en slik bil vet å ta vare på den etter alle kunstens regler ;)
Tore? Er ikke du ingeniør eller noe slikt? Konstruer en slitasjefri mansjett. Begynner å bli lei det evinnelige maset ditt.:D
Synes jeg har sett bilder der Daniel har parkert bilen med hjulene i sving, Tore. Skumle greier.
25% prutningsmonn allerede der.
Var ikke meg som startet denne avsporingen om parkering i "nullstilling" nå.... Vet faktisk at Daniel parkerer vel gjennomtenkt når han setter fra seg denne, bl.a. bruker han IKKE bukker under vinterlagring fordi det å henge opp bilen gjør at foringene ikke hviler i "normalstilling".
Håper eventuell kjøper vet og sette pris på denne bilen og tar vare på den.
Trist om den ender opp som herje bil.
Denne bilen står på alle fire hjula hele vinteren :) Og godt er det! :)
Hvordan sykkel er du sugen på a Daniel?
Yamaha XT660X :)
http://forum.vccn.no/img-dump/2014/04/832.jpg
Heftig.
Kunne tenkt meg en Buell xb9sx jeg eller en XB12S Lightning. Liker konseptet.
Fine sykler det ja :) Jeg skal kjøre mye langturer, så da virker XT660X som et ypperlig alternativ. Spesielt i og med at jeg er 1.92 høy :p
Ble en liten vask i dag for å få vekk støvet fra vinteren. Var deilig å få den ut litt :)
http://forum.vccn.no/img-dump/2014/04/929.jpg
og for hver dråpe som falt på den, mens øynene banet seg veg over volvoens flotte linjer, over detaljene du har lagt ned på den, timene, slitet, viljen, gikk det vel en tanke gjennom hodet, "skal, skal ikke, skal, skal ikke, skal, skal ikke.."
just wondering :p
Har nok gått mange tanker gjennom topplokket i dag gitt. Nå er den i alle fall ren og pen, om ikke annet! :)
Kan jeg spørre om du har fått noen seriøse bud og hva dem er på?
Kunne kanskje tenkt meg denne, men har mye rart i tankene om dagen. Ser ut som den røde svenske R'n går meg forbi ;)
Mange som ringer og er interessert ja. Fått bud på 80.
Da vil det si at jeg ikke får den for 80 ;)
meget flott bil
Ikke på finn nei. Prøver i entusiastmiljøer først :)
Ja er vel bedre den veien :)
Lykke til med salget da og hold meg oppdatert :)
Blir sikkert stas med sykkel :)
Blitt noe salg av denne? :) Eller er det kanskje greiest å beholde den?
Er nok redd det blir til salg gitt. Er liksom et ork å ha den stående nå, både mtp på plass og at jeg ikke får brukt den på grunn av studentøkonomien.
Da havner nok denne på Finn.no snart :)
Flott annonse av en særdeles flott bil!! :cool:
Lykke til med salget! :)
Takk for det! :) Får håpe noen kjøper den som har interesse for den typen bil :)
Prisen er heller ikke absolutt, men et sted må en jo starte. :)
Jeg trodde det i første omgang var en skrivefeil på prisen jeg, rett og slett billig!
Mangler en 0
Sent from my iFail using faptalk...
Vet ikke hvem som kommer til å angre meste jeg- du for at du selger, eller jeg for at jeg ikke kjøper :/
Det viktigste for meg, er at jeg får en kjøper som verdsetter den og tar vare på den. :)
Velger den prisen, i og med at den må godkjenne senkesettet før EU :)
Burde ikke det være med i annonsen...? (eller overså jeg det?)
Mulig det ikke står i finn.no annonsen, men at det var på Facebook jeg skrev det. Mulig jeg godkjenner den selv før salg hvis jeg rekker. Er helt krise mtp tid nå fremover!
EDIT: Det stod i annonsen, men skrev det litt tydeligere nå.
Da unngår du iallfall misforståelser om det. :)
Ser kanskje ut til at bilen blir solgt og hentet i neste uke.