Is i solen var ikke feil [emoji16]
Printable View
Is i solen var ikke feil [emoji16]
Åssen var oppmøtet? Sjåføren vår Somla med ett oljeskift rett før avreise, så vi fikk ikke dratt fra Hamar før 6, å ankom ikke Berger før 8... Altså omtrent når Per dro, som var en av de siste :p
Var noen men burde vært fler :) Vi hadde det trivelig vi som alltid!
Håper på bra oppmøte i mårra.
Det håper vi alle ;)
treff allerede imorgen?! helvete, må begynne å følge med på kalenderen... jeg antar det blir årets siste/nest siste?
EDIT: eller satser vi på treff igjennom hele vinteren kanskje? :p
Trenger ikke følge med på noen kalender, jeg oppdaterer alltid trådtittelen med neste treffdato etter at jeg kommer hjem fra Berger:D
Om det blir årets siste tror jeg vi kan vurdere ut i fra stemning og oppmøte imorra. Jeg er helt for et møte i oktober, men det er en risiko for at jeg ikke kan dukke opp. Uansett, tar gjerne vintertreff jeg. Har firehjulstrekk og som Per Turbo ville sagt, HØY BIL.:D
Ser ikke noe problem i å ha en dato i oktober heller.
For all del, vi kan ha det der året rundt om folk syns det er ålreit å møtes på denne måten :)
McD har sitteplasser inne, og det er jo det sosiale det handler om, tviler på at vi får burneplass foran Euromaster.
Jeg kommer med ratvogna, men det burde jeg kanskje ikke si høyt, for da kommer det vel ingen andre :p
Ahh, rekker det akkurat ikke :( Flyet mitt lander i morgen tidlig :(
Treff kan det være igjennom hele året hvis folk vil! Stor plass med snø, og er mange stoler inne på mcd ;-)
Bare husk at vi IKKE gjør saker og ting som ikke er lovlig og akseptabelt, som å skrense og slikt.
Så får vi kanskje lov å fortsette å være der :D
Dee kan ikke stresses nok, om vi skal ha håp om å bli oppfattet som noe annet en nasjonal råneklubb.
Er på plass!
Bra oppmøte dette :)
Tenkte jeg skulle komme idag, men stigen på jobb var ikke enig. Så jeg ligger på Ahus i kveld.
Ouch!! Hvordan gikk det?
God bedring...
tenkte jeg og skulle komme da men..................................
Tenke holder ikke det da :p
måtte legge om vinterdekk og div med bror da han skal selge s60. passerte Oluf som sikkert var på vei opp til dere
Jasså.. Kaldt på Årvoll allerede? Hehe
Blir sikkert flere treff om Ray får det som han vil ;)
nei ikke legge om til men kryssbytte dekk på felger.
får prøve å få med meg ett siste treff kanskje da :cool:
Hehe, vi får se da.... kommer anpå hva folk vil, men sånn jeg ser det er det ikke noe i veien for å ta et treff til i oktober, se an stemninga, og vurdere da om vi skal fortsette ut vinteren. Hyggelig er det alltid, vi har varme klær hele gjengen, og McD har sitteplasser i fleng om det skulle være nødvendig. Snakker da om onsdag 15. oktober, er det flere som kunne tenkte seg et treff da?
Takk for hyggelig treff, selv om vi ikke var mer enn 12-13 stykker, ble det sosialt og hyggelig som alltid. Fikk gjort opp litt gjeld og, i form av McFlurryer jeg har lovt bort hit og dit:D
Ble veldig skuffa over at jeg ikke var en av de som fikk McFlurry. Meget skuffet.
må si det var overraskende mye V70 der ikveld... ville ikke engang rygge på plass 940'n siden den ikke passa inn :p men vi fikk da sett noen fine biler, spist litt mat og utforsket masse ukjente veier (ikke på treffet riktig nok...), så kvelden ble fin likevel! reisefølget var riktig nok veldig interessert i å dra tidlig, men... sees i oktober! :D
Få gang på noe siste lørdagen i november, da er meg og thobbus på østlandet for å se top gear.
Hadde vært gøy å truffet noen av VCCN-folka fra den siden av landet
Veldig fornøyd med at jeg var en av de som fikk McFlurry :D
Ryggen var ikke helt enig i at det var et bra treff, men jeg synes iallefall det :p
Er med i Oktober og ;)
Tror jeg heller hadde gått 5 runder med Cain Velasquez enn å gjort dette igjen... (UFC Heavyweight champ, om det ikke ringte bjeller :p )
Ingen brudd, men 4 sting i panna og slått hele ansiktet, ett kne og ene hånda. 2.5m så skled stigen ut i bunn, på betonggulvet.
Kommer i Oktober Ray!
Ævvv!! Det smeller godt ja.. :(
Rikig god bedring!