Da er det vel like greit å male hele bilen matt svart før du justerer så høyt? :D
Lurer på hvor høyt trykk jeg kan kjøre på V70en... hmmm :D
Noen med strøkne vogner som har lyst til å være med på shoot en eller annen dag eller?
Veit du om noen falleferdige plasser, evnt nedlagte fabrikk områder etc? :D
De har jo malt over grafittien der vi tok sist... :(
V70en din er jo ikke så gal da ;) Bare å komme med tips til røtne plasser, morro å ha med kontraster i bildene :D
Slitne plasser, møkkete plasser, rustent stål, umalte vegger/forfalt osv :)
Berre last opp alt av bilder, uansett kvalitet og sann, berre gøy å sjå masse bilder :)
Eg har lyst og vere med på en liten Photoshoot!
Om eg har tid, og får vere med..
Stort sett bare det samme, veldig mange jeg tok til å slenge sammen panorama med omtrent... :p
Ove, du som kjørte 244'n igår? Var jo grei den da, kanskje ikke strøken, men fortsatt grei! ;)
Vol760, du som kjørte Ocean Race regner jeg med? :p
Hvis folk kommer med forslag, gjerne eksempelbilder på plasser som er halvrøtne osv, så det er mulig å velge ut en location? NCC ved Laksevåg senteret er litt artig, masse grus osv, samt den stålfabrikken (?) som er like ved der... Der pleier det å ligge en del rustne armeringsjern osv uttafor av og til!
Så sålangt er da altså CID, Ove B, Vol760 og C. Erstad med?
Fekk ikkje med bilen min då? :p
Stiller på neste tref, endelig har ECU'n kommet, så NÅ kan jeg få bilen min på veien igjen ;)
Muuuulig, kjørte ivertfall svart niførr :)
Parkerte du ved siden av, eller bak en rød 240? Eller lenger opp i rekka? :p
Danna mi egen rekka eg :rolleyes: Stod vel kanskje bak ein 240 ja;P
Har ett bilde på vei opp av den nå :p Man skimter deg såvidt på panorama bildet :D
Må fikse høyre framskjermen din! :p
Tenker du på de digre mursteinsbygga/verkstedene som er der?
Isåfall, skulle mer enn gjerne fått til noe der! Men det er jo en byggesone der :(
mye muligheter for bildetagning. Jeg skal sjekke med en kompis, mener han har noen lure locations på lur. Mener det er noe på Verftet (studentutestedet?)
ja. så dei holder på rundt alle bygningane.. drit og. hadde vert knall bakgrunn det..
Hadde vært heftig der ja!
Vikebø, aldri vært på verftet jeg :p Ikke noe partymenneske på byen! Holder meg stort sett til hjemmefester evnt i bil ;) :p
Deluxio, er detta din? :p
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/10/1.png?w=900
Vel, jeg er jo fra bygda i indre østfold da, så går vel nesten ihop det da :p
va meg som kjørte den gammle 244en ja
Se der va bilde ja:) Har nylakka skjerm liggende hjemme vettu, sparer den til etter vinteren.
Haha, ser den! :p
Ove, ikke noe å skjemmes over, var ikke så galen den :D Samma faen åssen resten er. når det er runde lykter og dassrull felger! :D Sjarmerende på sitt vis uansett!
244'n er ikke så ille den Ove ;)
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/10/2.png?w=900
nybakken: såg i prosjekttråden din no. nederst på side 5 er det bilde av bilen ved eit vatn/fjord. er det tatt i Bergen??
Fint bilde btw!:)
Dette du tenker på?
Det er tatt på Lagunen, gamle 850en til M.Engelsen, som forøvrig søstra hans kjører nå :p
http://forum.vccn.no/img-dump/2010/09/644.jpg
EDIT: Dette er før senkesettet ble montert, og før lappen min var i boks, etter en mindre fartsovertredelse i sogn og fjordane :rolleyes: Politiet kom 10-15min etter jeg dro derfra, moped/mc treff haha :p
EDIT2: Scrolla ikke ned jeg haha :p Nei, det bildet er tatt hjemme i Trøgstad i Østfold! Sandstangen i Båstad/badeplass ved Øyern rettere sagt :) På båtrampa ;)
Mange bra locations nede ved industriområdet ved damsgård! Stort sett bare der jeg faktisk fant brukbare locations... :p
Får se når det blir :) Skal hjem om 4 dager (til østfold) Så blir utover fortløpende etter ferien min :) Såsant folk ikke bytter til vinterdekk da, evnt får vi ta bryet med å ha med jekker og hjula i bagasjen :p
Sant Cato :p Sånt hakke jeg råa til... :P Skal kjøre mine på 3 sesong nå, tviler på at de går en 4de for å si det sånn :D
derfor jeg har galaxy på vintern...