Bestefartut demper vanvittig med lyd!
Bestefartut demper vanvittig med lyd!
Jøss. Såpass ja. Lager meg en bestefarsving jeg da :)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Original 240-fasong i større dim er jo bølle da :) Jeg hadde to 90gradere på min 940, det gjorde uhorvelig mye godt for seg. Blei skikkelig trøkk i lyden av det også, gikk fra motorlyd til blåselyd.
Blir nok kanonbra treff, og kjempebra av dei som arrangerer og står på. Hadde eg hatt kjangs på støyen hadde det vert stor sansynligheit for att eg hadde møtt opp
Er det påbudt me brannvegg å kjøredress?? Vurdere turn men gidder ikke om jeg ikke får kjørt. Greit å vit på forhold hva kriteriene får å få kjørt er?
Hvordan ble d me db krav å er det lov å kjør sidelengs? Kjøre ikke 60mil ein vei fer å ikke få lov å drift. Må arranger på acr. Ikke db krav å lov å drift. 90 db e jo knapt orginalt.
Som nevnt er det 90dB helg vi har fått tildelt.
Ang. drifting så er det ikke tillatt, men en og annen sladd i svinger blir jo ikke sett ned på. Dette er en helg hvor vi arrangerer for alle i VCCN, og i år blei det på Vålerbanen. Å stille alle til lags under et slikt treff er særdeles vanskelig, så det er ikke lett å imøtekomme alles interesser. Denne helga er frivillig, så hvem som ønsker å møte er opptil hver enkelt.
Sendt fråm may talatut. Derav skriveleifer!
Christian kan svare på dette.
Ang. kjøring med bil så blir dette med engangslisenser, altså alle type biler kan kjøres på banen, så fremst de går igjennom teknisk og er under 90dB som er kravet for denne helga.
Æsj bæsj. Da bli det ikke tur
ja kall det hva du vil.
helvetes mye arbeid for å få kjøre da. må jo ha boks rundt pumpa og alt mulig da
hva er regla for brannvegg da? kan jeg sveise igjen hulla i veggen på 240en og tette sprekker med brannhemmende masse? eller må det være heldekkende plate?
Vil jo si at dette med brannvegg er viktig.. Greit det er litt jobb å ordne det! Men tenk hvis det skjer noe, ikke fett å sitte i ett flammehav med bensin ser jeg for meg.
Jeg slokker deg ikke... Hehe :p
Men er det noe anna spesielt de sjekker på teknisk som de ikke sjekker på EU feks?
Leste ett sted at de tester bremsevæska sitt kokepunkt, noe annet?
Ingen løse gjenstander i bil, batteriet, stoler osv skal sitte godt fast, kokepunkt på bremseveske, kontrollerer bremsepedal, eksos 90db. Lys.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Må man forhåndsbetale? Eller kan man betale på stedet? Og åssen er med med og campe der med tanke på betaling av det og plass..påbudt med hjelm?