Om noen har farge forslag til inner ring og senter så kom me det! :)
Printable View
Om noen har farge forslag til inner ring og senter så kom me det! :)
Rått!!Går dei på bilen uten bredding?:)Ville tatt svart innerring, syns det er tøft for då viser senteret seg meir fram:)Skal ha det på mine felgar og:)
skal gå ! :) bake blir d max valsing og må sikkert frese av senteret kansje og på bremseskiven.. men med mk1 og god camber skal dekket nokk vere innom buen.. blir litt stance stil, men må prøves de og på en volvo :)
Rått!:D
Dei satt som ett skudd:)
Jepp :) ble bra synst jeg :)
Stilig!
Få ut flere bilder av bilen!
stilig med dei felgane
Bra hjula mine kom til ett bra formål :D snart påtide å få motor i bilen ijenn no :)
er vell på tide med en liten oppdatering etter nesten et helt år uten!
Bilen er snart oppe og går igjen med ny motor.
T5 motoren ble montert rett før jeg reiste på havet ijen og mangler kun turbo og koblingskjema til elnett!
Har montert komplett elnett fra en 960 96 moddel. t5 motoren er fra en 1995 moddel 850.
Hvis noen har tips til koblingskjema hadde dette vert flott :)
http://forum.vccn.no/img-dump/2014/08/2673.jpg
http://forum.vccn.no/img-dump/2014/08/2674.jpg
Gromt!:D T5 er heilt rett motor for denna bilen:)
Ligger ei side her med masse koblingsskjema, finner den viss du googler volvo 240 koblingsskjema. Kan hende det ligger til 960 der og:)
Grom bil! Fete felger, riktig motor og digg med camber
Flott bil!
Perfek fitment bak, trenger litt mer senk foran ;)
Rå hjul!! :)
Koffor bruker du 960 ledningsnett egentleg?:)Funker det til T5 motoren?Bruker du den orginale T5 hjernen?
I første omgang kjørte jeg med 760 nett i helebilen, på 960 lyktene, 760 hadde h4 menst 960 hb3 og hb4 om jeg husker rett..
så når jeg satte på langlysa med 960 lysa på 760 nette så lyste kun lang lysa ikke nærlysa slik som det skal. og ofte bare kutta lysa helt.. kjørte i mørket så ble det plutsli bare helt mørkt. å på den tiden kjørte jeg med 240 lh 2.4 nett, la det opp perfekt å prøfte både lodding og kabelsko, men likevell kutta det en plass uansett.. så altid problem med lh 2.4 nettet..
så etter alle eletriske problema bestemte jeg meg for å bare bytte ut alt til 960..
som nå viser seg at 96 moddel 960 nett kombinert med 850 95 nett er den beste kompinasjonen ifølge t5rwdforum brukere.
Og fra begge bilene er det vell motronic 4.4 om jeg ikke tar helt feil. har vertfall tilnærmet lik styreenhet og elnett.
Okei, ka modifikasjonar er det du har gjort med 960 el nettet då?:)Og du bruker den orginale T5 hjernen?Passar den rett i 960 hjerne kontakten?
Har nå kommet hjem fra havet og skal få start på bilen iløpet av denne friperioden :)
men må først kjøpe nye pakninger til hele motoren.. noen som har forslag til en side som har alt av pakninger?
sider jeg har undersøkt på som bcb hadde aldri inne pakning til topdekselet.. og plugger..
Noen som har noen gode sider og ambefale? :)
Bcb har det du trenger av pakninger de. Er ikke vanlig pakning til toppdekselet heller. Skal flytende pakning der :)
Et par spørsmål angående løysninger..
- hvilken slanger trenger jeg til 850 servoen på 760 tannstangen?
- blir det brukt den originale gasswiren?
- noen som har en link til en side der det viser forskjellige stramme skjema? F.eks toppdekselet..
Er dette noe du kan svare på Sirkim? :)