Det hadde vært nice!:)Så har eg nåke og gå utifra når eg skal bestille:)
så du har vært uten?:p Får eg lov og spørre ka som har skjedd?:p Ka står igjen til oppstart no?
Printable View
Har vært uten siden mars ifjord hehe :) Er jo ikke lov og kjøre for fort vettu..
-kobling av ledningsnett til VEMS
-litt bensinsystem
og mye småtteri :)
skal lage meg en liste en dag, så jeg kan krysse på når jeg er ferdig med ting og tang.. litt lettere og holde på da :)
Ser bra ut dette! Stå på videre :) håper på å få sett denne på treff en gang.
Nice giroverføring, kan du fortelle mer om den? Må få lagd noe til min ZF kasse også, hva gjorde du? :)
Ikke dum den løsninga med girkassefeste til travers. Jeg har sett flere har gjort noe lignende i senere tid men ingen som jeg så når jeg lagde min.
Jeg må nok kopiere denne en dag jeg får lite å gjøre :D hehe.
Nå må jeg skru av traversen for å få av mellomakslingen og der er litt teit egentlig.
Kassa er digg å kjøre med og den tåler MYE deng. Den får i hvertfall ikke noe koseprat fra meg når jeg først er på bane å river i stikka :D
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...90743228_n.jpg
Ja, det må du bare gjøre :) Har gjort det likens på en annen bil jeg har med ZF. Men da brukte jeg orginal giroverføring fra ZF kassen som jeg korta inn. Den er bare søppel iforhold til orginalt gitt ;)
Veldig digg kasse og kjøre med ja, har tuska den andre jeg har rimelig greit :) Hadde egentlig en 6 trins i tankene, men kom ikke over noen for høvelig pris. Så ble bare 5 trins nå. Får ta 6 trins prosjekt senere! må jo ha noe og gjøre seinere og vettu :)
Ja, det må du bare gjøre :) Har gjort det likens på en annen bil jeg har med ZF. Men da brukte jeg orginal giroverføring fra ZF kassen som jeg korta inn. Den er bare søppel iforhold til orginalt gitt ;)
Veldig digg kasse og kjøre med ja, har tuska den andre jeg har rimelig greit :) Hadde egentlig en 6 trins i tankene, men kom ikke over noen for høvelig pris. Så ble bare 5 trins nå. Får ta 6 trins prosjekt senere! må jo ha noe og gjøre seinere og vettu :)
takk Frigstad :) ja, må stå på nå, SKAL få kjørt en liten runde før snøen kommer! Kommer nok på det meste av treff neste år ;)
Sveiste på 3,5cm med 2-3mm stålbit nederst på giroverføringen. Borra hull i noe gods som stakk ut på kassen og bolta det fast :)
i overkant sveisa jeg på en bit på 5cm som jeg borra hull i, og bolta gjennom der orginal giroverføring til zf kassa er festet. skrudde til 1 mutter på bolten på hver side for og klemme den til den biten jeg sveiste på. Kan ta bilder av dette neste gang jeg er oppom der bilen står.
Ole som har gjort sveisejobben? Flink kar...
Omsveisinga av kassen du tenker på? det er krbarstad som gjorde :)
Men oeb er jævli flink han og altså!
Nei nei! det orginale volvo er bedre :) ser jo orginalt ut og, det passer perfekt med en ny girknobb fra M47 jeg har hehe ;)
Det fra ZF må man mikse trikse fikse å tulle så mye med :)
værtfall om man må korte det inn, da det er i alu som M90. Skal være skikkelig hæslig og sveise i ifølge han som sveisa det sist til meg :)
Kom en pakke fra KL-racing før helga og!
Med:
-El-vifte
-3" flexiskjøt
-Lydemper med dieselstuss
Dette er grooomt på 242s!
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...08413817_n.jpg
Får sjå kosn løsning æ kjem t på travers feste når æ ska ha inn zf'n i 740'n. Så veldig enkelt å greit ut derre da. Men æ må reparer travers feste på girkassa mi. For det e knekt. Får håp at zf'n din fungere som den ska da. Regne me du fåt testa din før mæ :-)
§16 Skriftspråk
SMS-språk og dialekt er ikke tillatt. For at alle, uavhengig av boplass, skal kunne lese det du skriver krever vi at du unngår å bruke dette. Benytt bokmål, nynorsk eller det gjeldene språket i ditt hjemland. (F.eks svenske, dansk, engelsk)
Fått på fangere og ei lykt for og se hvordan det ble :)
Det som er sikkert er at det blir orginal blinkers fram og bak :)
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...69784601_n.jpg
Gromt ekren!:)
Orginal blink framme blir bra, men litt skeptisk bak med 740 lyktene?
Og husk bilde av intercooler neste gang du er i garasjen;)
Blir fint med oransje blink :)
Hva har du gjort med svinghjulslageret? Tenkte på at inngående aksel på BMW kassa er jo lengre.
Sent from my iPhone using Tapatalk
kor har det blitt av senneps volvon da? den som heng i bukken?
så den no igjennom ruta på din. fan så mang 242a nedpå klett vøttø.
Ka som må gjøres me ic'n da? Har du ikke fått montert alt da?
hørtes kjent ut. mått gjør det på begge sian på min æ, for det krangla med begge lykten mine. ska bli ei råd med det. men har ikke så my tia som før no etter at lisja kom til verden, så bil har blitt nedprioritert en del for øyeblikket. har du rør å sånt som skal brukes da? dokker har jo kunna kappa å tilpassa delan sånn at det bare er å sveis sammen. spare mæ for tid da, å dokker for feil kapping fra min side.
El.vifta mi fra KL-Racing tok plutselig kvelden :( bare så du vet det, tror det er dårlig kvalitet, men er jo billig da..
Bare vær obs på det :) fint å få sett ett helhetsbilde av bilen! Blir skikkelig bra! Har du skilter på den eller?