Da har jeg tatt og overført penger fra "fy-skamme-deg-som-tar-penger-fra-denne-kontoen" til deg Daniel/Daruu. Så da kommer det nok 600kr inn på konto førstkommende mandag :)
Printable View
Da har jeg tatt og overført penger fra "fy-skamme-deg-som-tar-penger-fra-denne-kontoen" til deg Daniel/Daruu. Så da kommer det nok 600kr inn på konto førstkommende mandag :)
Fint :)
Da satser jeg på å ha de på mandag. Forøverig så tror jeg ikke du har noe problem å få solgt kassa videre til minst det du ga, hvis du ikke vil beholde den som reservekasse da ;)
Neida, var en ålreit pris, så er ikke umulig å få igjen den summen. Men spørs nok om jeg skal ha den liggende, sånn i tilfelle :p
Penga er inne på konto, så da er det greit :)
Kan anbefale:
Espen Title - Espen Titlestad
Volvo_S90R - Oddgeir Kristiansen
Trivelige folk begge to, leverer, ingen problemer eller noe. Blir fort litt Volvo-prat også :p
V20T - Ola Moen
Tor24 - Torgeir Pedersen
Seriøse begge to, handler deler hos Tor24 nå (custom-støff), Og V20T går jeg glatt god for :) Sistnevte kan også fortelle deg hva som er "nice to know" og "not nice to know" om din 240.
Gleid - Anders Karlsøen
Kjenner fyren, ville ikke vært redd for å handla med han heller ;)
Handlet/byttet litt med yengis og har bare positive ting og si. kjapp til å sende og veldig bra innpakket. Anbefales :D
kan også bekrefte at volvojinta er trygg å handle med. kjapp og bra innpakkning. :)
Har handlet med dv folk og solgt til dv folk, ingen negative ting jeg har opplevd. prøver å gjøre mitt beste når jeg pakker inn å sender en vare og samme med å utbetale/overføre penger om jeg skal kjøpe noe.
Til audun : Ser ikke på deg som en negativ selger da dette tilfellet var posten sin skyld, kommer fortsatt til å handle med deg om jeg finner noe interesangt :P hehe
Jeg går under tidligere brukernavn : bimme
Godt å høre! :) hadde nok dekket utgiftene uansett dersom posten ikke ville gjort det. men det ordnet seg! :)
Edit : oppdatert listen min på side 4 ! :)
Kan anbefale oar83 og regeli !
Kjapp og grei handel med begge to, slik det skal være rett og slett!!
Kjøpte ei frontlykt til 740 fra "general aasen", bra pakket inn, kjapt levert. Anbefales.
Handlet av "smugen" og er fornøyd på alle punkter. Anbefales!.
Kan anbefale "Olemm" på det varmeste. Forskuddsbetalte han, han sendte pakken og sporingsnummer med en gang pengene kom inn. Delen var også godt innpakket, og så rein at man kunne tro den var ny (531 topp), virkelig seriøs! :)
"Audun" anbefales på det sterkeste!. Fikk fult navn og tlf nr uten å spørre om det som "sikkerhet" og fikk beskjed om at jeg hadde betalt for mye i frakt så jeg kunne få det igjen. Pakkinga er noe av det beste jeg har vært borti her på forumet!.
850R Anbefales IKKE og handle med, da jeg skulle kjøpe en varmepumpe førte jeg over halve beløpet, han virket veldig seriøs til han hadde halvparten av pengene på konto etter det hørte jeg ikke noe mer. :(
Tond D. Kan på det sterkeste anbefales å handle med, vi bytta varer usett å sendte avgårde som avtalt til hverandre med posten mot at begge betalte for hver sin frakt del. sitter her med varen min å den var godt pakket inn å er kjempefornøyd med varen. :cool: :rolleyes:
Har gode erfaringer med V20T, og HvedingN.
Har derimot ikke gode erfaringer med "Halvorstuen"
Det har ikke noe å si om beløpet er høyt eller lavt, man holder alltid en avtale!
Tok en tur til Vennesla og besøkte "olesyvertsen".. kan anbefale han :) meget hyggelig fyr som jeg fikk kjøpe deler av 760n som han holder på å slakte.. :)
Har mangen minner som den 760'n, men til trøst så har jeg ialfall deler som skal tas i bruk på 740 tic prosjektet mitt. hehe :P
Kan anbefale "Helgeland" som selger.
Rask handel (hadde det ikke vært for mindre pengeproblemer her i huset), og ekstremt godt innpakket.
Anbefales! :)
Anbefaler folk til IKKE å handle med "Lynvinge"
Overførte 760,- for ett ratt til han i Oktober. Fikk beskjed om att det skulle sendes så fort penger var på konto. Etterlyste det etter 3 uker å da sa han att rattet hadde kommet i retur. Litt rart siden jeg aldri fikk no hentelapp på det. Etter det svarte han heller ikke på PM og jeg har ikke fått noe ratt.
Skreiv dette i den forrige salgstråden hans og ser nå i dag att den er sletta og en ny er lagt ut
Edit: Å der var den nye salgstråden hans også slettet:P
skulle gjøre en handel med kenar her på forumet,skulle kjøpe hans 245. han hadde fått et bud på 5000 kr og jeg sa at jeg gjerne kunne gi han det. avtalte at jeg skulle komme å se på bilen på mandag. jeg ringte han for og avtale tid og sted og møtes på å da hørtes han veldig nølende ut i tlf som om han ikke ville selge pluss at han hadde fått bud på 6000 jeg sa at jeg kunne gi han 6000 for den. sendte han mld en halvtime etter jeg snakka med han i tlf og hadde avtalt, å da var den visstnok solgt til en kompis av han.. det er ihvertfall useriøst spør du meg en avtale er en avtale!
Hadde det vært en ide vis moderator hadde sortert ut useriøse/seriøse og hatt dem på første post/egen tråd
så det blir enklere for alle og enhver enn og gå igjennom 145 poster for og finne om folk er til og stole på?
Slik gjør de det på bimmers.no, veldig oversiktlig og greit. Medfører jo litt jobb for moderator da...
http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=14&t=127910
Kan anbefale Sirkim enkelt og greit og handle med han
kan også anbefale Daain83 Desverre blei det litt rot med en savnet hentelapp og litt surr med penger og sending, men det ordnet seg tilslutt.
Også hatt en byttehandel med Espen Title:) Kan virkelig anbefale han:) Han kjørte ens ærend til Bamble for og hente piggdekk:)
Daniel V. Uber bra heile veien :)
Takk til "Tinnsoldaten" og Øystein Trøan (R-Sport trekk). Meget fornøyd med begge :) Fikk pakkinfo med engang varene var sendt slik at de var lette å spore. Takker!