Kan lage en liten video av dumpen når den er montert, så får vi alle se/høre hvordan den er! :)
Mvh
Printable View
Kan lage en liten video av dumpen når den er montert, så får vi alle se/høre hvordan den er! :)
Mvh
Var ute og kikket litt i motorromet idag før eg dro på jobb, og så noen koblinger på framsiden av luftfilterboksen.. Fjærnet disse fra boksen, og la de under varmeskolet til BSR filteret.. Fort satt koblet sammen liksom, om dere skjønner :p Hva er disse til? Og gjør det noe at de ligger fint under der?
Mvh
Ingen som vet noe om dette? :rolleyes:
Mvh
få se bilde så skal jeg forklare hva det er
Kan kanskje ha noe med veivhusventilasjonen å gjøre?
er sånn på bilen min også bare at boksen er tatt vekk og slangen er lagt ned under bilen så bilen er FULL av olje under å det skal fikses med en catch tank til sommeren når bilen blir kjørt igjen :p
kjøpte også en sånn RLF kopi, med dobble trakter, synes den var slapp, og den dompa hele tiden med vanli kjøring :p
Da er www.blocket.se neste stopp :p !
lån deg en varebil i 2 dager å så brenner du ned til JB å handler f.eks.
Eller, finne deg en kasse på blocket, få den sendt til grensa, å så kjører du te grensa å henter den i kombi med en harry-tur :D
Eller http://www.bildelsbasen.se :)
JB sender deler til grensa i hvertfall. Kan jo godt hende de sender til Norge og. Du får ringe å spørre. Hyggelige folk der:)
Når jeg tenker meg om så har vi jo også www.lagabasen.se :)
det kommer faktisk en del olje ut fra den slangen hvis du ikke har helt frisk veivhus ventilasjon, har problemer med det selv og det er ikke hyggelig å vaske motor for olje en gang i uka for å holde den pen! bare et lite tips er å enten rense veivhus ventilasjons boksen eller skaffe deg en catch tank som jeg skal til sommeren(sammtidig som jeg renser boksen!)
Takk for tipsene "Testdriver" :D
Skal sjekke ut deisse nå, og se om eg finner noen :)
Mvh
Ser ut til å være vanskelig å finne en bra kasse her i området, så da blir det å se litt rundt på svenske sider osv.
Men vis en går ut ifra pris vs. holdbarhet, er det M45, M46J, M46P, M46J/P eller M47 som er best da? Hører så mye rart at.
Den må tåle rimelig normal kjøring fra en org B230FT, + luftfilter, 3" JT å dumpventil (Ikkje at den gjør mye med effekten men :p)
Kommer til å se på blocket nå, og spørre om de kan sende den til svinesund, så kan eg plukke den opp der, samtidig som eg tar en harrytur :D
Mvh
Er vel utan tvil M45 som er best når det kjem til haldbarheit, M46 deretter med raudt inkort sia den vart laga til turbobilane, men den har svakare 5-gir, men kor ofte får du henta ut fullt moment der :p
Av de kassene du nevner der så er M46P den beste, og disse er da vell billig i sverige!