Ser ut for at det blir Tyrigrava framfor Drammen for min del. Jobbing på lørdag ødelegger moroa...utesette til kl. 5 på kvelden? :D :rolleyes:
Ser ut for at det blir Tyrigrava framfor Drammen for min del. Jobbing på lørdag ødelegger moroa...utesette til kl. 5 på kvelden? :D :rolleyes:
Eg kjem... Var trivelig sist også :-)
Det var amcar-samling på tyrigrava igår og vegvesenet hadde teknisk kontroll på veien ut dit.
ekke fali det vel :p ikke for min del hvertfall
AmCar gutta er litt større i volum enn oss, men om de vil komme å ha teknisk så vær så god, vet hva jeg får mangel på jeg så hehe
noen som har ca tellinga på hvor mange som kommer en tur i morra? vurderer å ta turen, men er ett stykke å kjøre!
Var ca 25 biler sist, så bør virkelig komme mange fler nå som været er bedre og flere har fått frem bilen på sommerhjul :)
Kommer en tur :)
Ja jeg regner med å være der rett etter 18 engang, i en V50 i dag :)
Bikja har sydd og driti ner hele buret idag, skrapa av seg pelsen på nasan, og driter blod.. så ble plutselig dyrlege her..
Var vel litt labert oppmøte, men det skyldes kanskje nærheten til treffet på lørdag?
A
Og hva skjedde med tydelig kræsj med Tyskertreff? Volvo var jo underdog o forhold til direktørcruiserne.
Jepp, var overkant mye tyskerstål der og lite volvo i dag! Så fram til større oppmøte enn det som var.
Var lite med folk ja, alle dro jo når vi kom
Hvem var det som satt med kamera og tok bilder? legge ut?
Link til bilde tråd
http://forum.vccn.no/showthread.php?t=23038
Lov å håpe på større oppmøte denne gangen da?
Kanskje vi tar med oss ambulansene på tur :D
Satser på at jeg får tatt meg en liten tur. Når er det folk pleier å komme? :)
Vi stilte uhorvelig tidlig forrige gang (ti på seks:D) og det tok en halvtime før A.Finstad tok turen, kom ikke folk før i sjutida egentlig. men prektig som jeg er, satser jeg på å være der i sekstida, med eller uten Lightyear.
Er jo tilogmed helligdag nå på Torsdag. Så da bør det være muligheter for stort oppmøte?
hvis ikke folk flest, som natt til de fleste andre helligdager, ligger døddrukne i en eller annen grøft, evt glattcelle.
Faren er der..