Zeeker: du kan jo være med meg å sette i motor i den oransje mens du er i 'tenkeboxen* da :D
Zeeker: du kan jo være med meg å sette i motor i den oransje mens du er i 'tenkeboxen* da :D
fotball?? er jo værre enn religion det... fa'li saka...
men du vet hvor kjapp jeg er, så skjer ikke noe denne uka... ;)
Blir det noe mer kjøring på deg i år eller? :) hva er planen?
Håper det blir mere kjøring. Må i hvertfall prøve på det :) Er i litt bedre humør nå enn på mandag, hehe.
Har vært litt opptatt denne uka så bilen står urørt, men må vel klare å skru av toppen og sjekke litt på mandan/tirsdag.
Da blir det å levere den til planing og håper jeg får skrudd den sammen igjen i slutten av neste uke.
Har ikke kjøpt noen frakkingpakning. Det ble en El-Ring pakning. Også kjøper jeg unbrako 12.9 bolter. (Og borrer opp ene hullet i toppen til olje)
Så hvis alt går sånn jeg vil og ingen andre ting skjer som koster fresk så blir det kjøring i kontrollerte former med ett stort forbruk av dekk den 15. sept. :D
Det er i hvertfall planen
det er på dokka eller?
:) Da er det bare å glede seg.. og krysse fingra... hvor skal du plane toppen forresten? østlandske?
Spottet deg for et par helger siden hvis det er du som kjører den lilla stasjonsvogna :- ) Lå bak deg i dala med en blå blodsenka 2førr :- )
er du ikke på jobb a gutt?
Være med å kjøre ett lass med deler nedpå bcb en dag denne uka? :)
Hehe.
Må flire litt av meg selv. Jeg har fått bekreftet at jeg har "kjekt å ha" syndromet.
Jeg ville ikke ta bilde av hylla mi på lageret for det blir litt drøyt.
Det hele startet med at jeg skal hente litt mere deler hos Buster83 i løpet av noen dager og tenkte en liten tanke for meg selv "at nå må Zeeker rydde litt hvis han skal ha plass til det nye".
Så jeg stakk i verkstedet i dag for å rydde i stedet for å skru av toppen på 242'n.
Fikk tømt hele hylla. Jeg bar alt ut på gardplassen for å kunne sortere og legge alt jeg skulle kaste i en egen haug, så får jeg sortere dette i mårra og kjøre på gjenvinninga.
Hylla mi var heftig full + at all gulvplass forran hylla var full.
Jeg var kjempefornøyd før jeg begynte å legge til "på plass". hehe
Etter en time eller noe sånt begynte jeg å bli ferdig og innså at jeg egentlig bare hadde båret alt ut, for så å bære det inn igjen og finni en ny plass i hylla... Og litt på gulvet.
Det ble riktignok en liten haug som jeg skal kaste, men det var liksom ingenting i forhold til hva jeg hadde inne.
Så det blir vel å stable i høyden forran hylla mi igjen. For jeg kan jo ikke kaste noe mere.
Det er jo kjekt å ha :D
Tror nok ikke du er helt aleine om å ha det syndromet Zeeker. Kjekt å ha :p
Jeg kaster ikke bort en eneste fis, bare slipper'n på flaske og legger'n på is. :)
haha, fint vi er flere som lider av samme sykdommen :p
"kaste? njææææ, er jo sikkert kjekkt å ha. kan jo risikere å plutselig få bruk for det en eller anna gang, nei legger det tilbake jeg" :D
Like greit å spare det! Siste året har jeg brukt 8000kr på å kjøpe deler jeg har kasta uka før :p
Enda godt vi er flere. hehe :D
Bilskruing er det værre med om dagen men må få tatt meg selv i nakken nå.
Er bare 1.5 uke til det er kjøring igjen.
ser eg ikkje er aleine om det probelmet kjekt og ha:) hehe
Kjekt å ha altfor mye... ikke alltid.. mangler masse plass her jeg nå.. :/
ditto... skulle bare hatt 100 - 150 kvm til med plass... er det for mye å be om?
Nå er jeg litt frekk og sender alt jeg ikke trenger ned til Zeeker da... så er ikke rart han sliter med plassen... :p
plass blir det aldri nok av... har nesten 300 kvm garasje men skulle gjerne hatt de dobbelte:P