Vi satt flaskene forsiktig :p
Da er vi hvertfall klare til i mårra. Var litt løs multilink vi oppdaga i dag, så godt å få fiksa det før treffet :p
Printable View
Vi satt flaskene forsiktig :p
Da er vi hvertfall klare til i mårra. Var litt løs multilink vi oppdaga i dag, så godt å få fiksa det før treffet :p
Hjalp å få friska den opp litt, ja :). Fant en feil i dag som jeg var glad for at jeg fant i dag. Har hatt en klunkelyd når jeg gir gass og går av gassen etter jeg bygde om til coilover. Tenkte kanskje at det var foringene til klokka som var på sitt siste vers, men det var hele multilinken som var løs :eek:.
De bakre festene holdt ikke, så det ble noen timer med skruing i kveld for å skaffe skruer og få på plass bakre feste igjen. Problemet var at det ikke var godt nok hold i sveisen til mutteren. Har lagt inn stor skive bak nå og løs mutter som vi fikk sjokkstramma til den satt (hadde ikke verktøy for å få holdt igjen på baksiden). Tipper nye turboen var dråpen som fikk det begeret til å renne over :D.
Har også boret opp de siste 2 hullene bakerst på bakre feste og skrudd de og på samme måte. Så nå skjer det hvertfall ikke mer der. Skulle egentlig fått sveiset inn muttere på nytt, men litt skikkelig sånn at det ikke løsner igjen sånn at det går an å demontere uten å bruke timer på å få skruene inn og ut, men det blir eventuellt neste gang det skal av. Holdbar løsning det vi har gjordt nå og, bare veldig køddent å skru på hvis multilinken skal tas av for vedlikehold en gang.
Det morsomme er at jeg har burnet og herjet litt med dette uten de bakre festene :p. Rart at foringen i fremre holdt. Kan tenke seg belastningen på det da :p.
Fikk skrudd det sammen, men fikk dessverre ikke tid til å polere bilen ferdig. Men fikk burnet litt da :D. Burnet på andregir i dag i sakte fart. Det var litt artig, hadde vel ca 100 km/t på speedometeret og røyken kom sinnsykt fort og det ble MYE! :D Skikkelig svarte lisser!
Har kun to ekstra hjul, ja. Kommer nok til å burne ut hjula som står på 18"-ene og, så da har jeg 4 sett å burne ut. Glemte dessverre å hente de to nye hjula jeg kjøpte for å burne ut før de stengte!...
Rå bil... :D du må komme med film snart så eg får eitt inntrykk av kor bra den går.. ;)
Da var vi herjet ferdig på Rudskogen og alle inkludert bilen kom helskinnet hjem igjen :). Bortsett fra dekka da. Skal hvertfall ha med mye mer dekk neste gang veit jeg! Gikk ikke akkurat mange rundene før hele og fine dekk med mye mønster bare var en lefse med gummi og man kjørte rundt på stålfelgen :D. Trodde dekka skulle holde lenger.
Men det ble mye bra film! Vi hadde cockpit kamera de to heata hvor vi hadde relativt mye dekk å kjøre på så alt ble filmet. Kommer senere i kveld! Ble også filmet litt utenfra så jeg.
Bilen holdt sammen og ble lite skader. Eneste skaden er at det gikk så heftig for seg at forhjula har fått bulka forskjermen litt pga subbing. Litt kjedelig det, men får se hva vi gjør for å få fikset det. Det må hvertfall valses litt der eller ha på litt smalere spacere. Samt et eller annet rart skjedde med wastegaten for de siste turene ladet vi kun 0.7 bar istedet for 1.3. Sannsynligvis noe som har skjedd med slangen til toppen av wastegate. Smeltet eller noe pga varmen. Ellers gikk det smertefritt. Par snurringer i starten, men gikk seg til.
Vil se film:D
Skal laste opp film nu!
Nå med en gang:D
Rolig nå! :p Blei bra med onboard cam :)
Du, nå sitter jeg her å venter som fy ! Dere får den ut i kveld ? :)
Gleder meg til å se !
Film, må ha det, bare må ha det! :D
6% av den første..
Weeee! :D
Liten teaser :p
Dragrace ut fra bomstasjon :p Oss vs Eldste Haugerud :D
Haha! :D Visste ikke at KT filmet det. Bare litt synd med den dårlige starten :p.
Denna bilen flytter seg ! Hoho ! Synd jeg ikke fikk sett den i aksjon, så den bare stå stille med panseret åpent jeg .. Kom litt sent =/
Hahaha! Må le! :D
artig at passasjeren din ble så ivrig på filmen av drag'e deres , heheh.
Ser forøvrig ut som bilen sparker bra , håper å få sett denne sidelengs! :)
Bestemte meg heller litt for sent, det som var problemet :p
En til, bil nummer to her altså :D
Kvaliteten ser grei nok ut den. Men får ikke lastet opp som YouTube HD eller noe?
Det så ut som første sladden når du skulle filme utenfra. Ble dessverre ikke bra, kom for fort inn i første svingen så understyrte for mye. :)
Et lykkelig ansikt fra Kjellt på slutten :p
Denna ble tøff :)