Bare en vanlig hunnkabelsko.
Slik som nummer 3 og 5.
http://www.calibra.no/prosjektbilder/14/kabelsko.jpg
Printable View
Bare en vanlig hunnkabelsko.
Slik som nummer 3 og 5.
http://www.calibra.no/prosjektbilder/14/kabelsko.jpg
Ah, da forstod jeg. Så man dytter den "skiva" inn i klemmene.
dårlig løsning synes jeg men men. får tape godt rundt så det ikke faller av da :)
har nå prøvd å fått liv i speila men til ingen hell. har prøvd direkte +\- på de også men selv det spiller nye speilet mitt jeg hadde liggende går bare til høyre og venstre...
kjøpte meg et sett med 3nye elektriske speil kabelnett fra ebay i england nå... nye brytere å kabler... 151kr med frakta. får se om det hjelper da...
+ jeg har kjøpt en sånn normal 3rader fra england\høyreratta bil. må ha den i samlinga å. 224 kr med frakta...
hysj på deg Korpan. når jeg sier Jeg synes det er en dårlig løsning så Er det det :p hehe men det funker sikkert... :)
Mulig det blir bra, ja :).
Smeltelim bør vel også funke som "isolasjon" på de koblingspunktene ?
Mye gromt som renner inn her for tiden, blir morro når alt kommer på plass :D
jotakk :) kommer til å bli helverst håper jeg. glad for at delene fra Kilroy er pakka og sendt også så de kommer snart tenker jeg med mye moro :)
har ikke fått svar i dag ang sporingsnr på det grommeste av alt... men håper da det ikke er en ny runde Bernt som er i anmarsj... :)
virka nå reelt og seriøst nok når jeg prata med fyren i går. bare å krysse fingrene for at det er en ting jeg faktisk får i hendene over helga og ikke minst får svar fra fyren nå. sikkert like sliten etter en arbeidsdag han som meg, virka som han var godt voksen kar så :)
selv har jeg ikke rukket å spist ett eneste måltid i dag. går på sparebluss og restene av 3 berlinerboller og en plate med kvikklunch... ikke særlig bra...
Nuddler er billig :P
Finnes billigere for enn kvikklunsj og berlinerboller da Kådda :p Rart du ikke kom innom når du først var i hugget å henta deler da!?
Du er ikke den eneste - du bruker nå hvertfall pengene på noe morro :D
Er mye økonomisk tull å rydde opp i etter 1 år som arbeidsledig - besøke banken i morgen å prøve å få rydda litt til...
er IKKE det økonomiske som hindrer meg i å spise korrekt. det er TIDA... :( stresser fra en ting til en annen en. og på jobb er vi 2 istede for 3 og det bare øker med arbeidsoppgaver som ingen igjen setter pris på så vi begynner å bli RELATIVT lei begge to som står på dagen lang og stresser bare for å få pepper pga vi ikke gjør nok... jeeeei... så jævlig motiverende å være på jobb når sjefen burde ha lekt i sandkassa istede for i et yrke der han etter 1,5års ansettelse ikke kan den mest grunnleggende tingen i yrket... helt utrolig!!!
Torra: rakk ikke. var på tur til byn igjen å måtte levere stasj til Ekren + jeg ble sittende litt vell lenge å prate med Jahn på scstyling... :)
Irriterende slike situasjoner på jobb...
Haha, ja nei daså ^^ Får ta meg en tur når jeg er ferdig da sjø :p
ja tro meg... det er på grensa til hva vi siste to gidder å finne oss i... selv om jeg i møte forrige uke hadde en MAJOR utblåsning ovenfor alle(snakka for alle også da så det er sagt) ovenfor sjefen og sjefens sjef ;) haha
meg skal man ikke pirke på nasen på sånne ting, da får de ti ganger verre tilbake!
menmen... kjørte 945n til jobb i dag. da kjente jeg hvilke to forskjellige verdener de bilene mine tilhører... 242n kommer til å bli tight å fin når den blir stiv. lett og frisk, spenstig rett og slett. dog tror jeg nok at jeg er nødt til å operere setene lavere i gulvet etter hvert nå...
for i 945n så sitter man på sofastoler i skrynkelskinnet i forhold til C70 stolene sine deilig oppbygde sidestøtter. helt forskjellig å kjøre. deilige på sitt vis. men liker nok 242n best enda selv om det er mindre lux der enda ja. mer sjarm over den bilen. men skal bli kult å bygge om til x90 front og dører i 945n å med tid og stunder...
http://forum.vccn.no/img-dump/2010/09/1191.jpg
http://forum.vccn.no/img-dump/2010/09/1192.jpg
antirustmalinga som skal på alt av understellsdeler.
og det skal lages ledningsnett til instrumentene er plana...
Sjekk interiøret i denne 242'en: http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2...ied=1284668999
por 15 er et bra rust middel bruker det litt på jobb faktisk! :) men hvor mange biler ska du sause inn med det da? :P vet du hvor lenge det holder?! :P
Må bare helle oppi litt i en kork til brus flaske det du skal bruke ikke dyppe pensel i spannet eller noe ;) så må du ikke helle tilbake det du ikke har brukt ;) bare sånn hvis du ikke viste det :)
får ikke sett annonsen på tlf håper noen lagra bildene! var den der jeg hadde sett før med c70 setene som jeg hadde som inspirasjon selv ;-) men fikk aldri lagra bildene av den forrige gang den var til salgs for noen år siden!!
aner ikke hvor drøy den malinga er. men jeg ville ikke risikere å gå tom. uansett så står jo en uåpna boks seg lenge :-) men takk for tipset! alle tips i positiv retning er velkommen :-)
noen som har koblingsskjema for analog utetemp og alle de andre fine målerene? :-) kanskje jeg klarer å lete fram hvorfor ingen av målerene i 3ern gir noe lys eller noe når den er kobla til stikket under dashen. finne kablene dit de går å faktisk koble de opp...