Ventilerte skiver passer rett på om du har kalippere for ventilerte skiver. Egentlig en tøff bil det der! Alt er tidsriktig og ser ut som det alltid har vært sånn.
Printable View
Ventilerte skiver passer rett på om du har kalippere for ventilerte skiver. Egentlig en tøff bil det der! Alt er tidsriktig og ser ut som det alltid har vært sånn.
Ja, har ikkje vaska han på ei stund dessverre, skal ta det ein av dei neste dagane.
Vart litt fargeforskjel ja, men ikkje so gale, det er tross alt spraybokslakk frå Biltema:)
Trur ikkje det er vitsi å prøva eingong med denne:) har ikkje planar om det i alle fall:)
Takk:) Ekstralysa er lika store som dei andre lysa og er plassert lika høgt oppe, det hjelper ein del:) Malinga på bremseskjeva forsvant på første turen, so det går heilt fint:)
Polering pleier hjelpa ja. Polerte han før vinteren men det er på tide igjen ja. På sikt blir det nok heillakkering for lakken er sleten og har ein del skadar. Men fram til då må eg berre passa på å polera han for at rusten ikkje ska ta han.
Det er flott, har alt sammen frå den kvite:) Jau, takk, det er det som er meininga:). Manglar berre sånne bremselys i bakruta no, sånne med eitt på kvar sida, som er festa på ei stong:) Og so har eg eit sjalusi liggande men er litt usikker på om det skal brukast.
Kjørte 242en til jobb i dag. fekk skifta frambremsa på venstre sida til ventilert frå den kvite 245en. Dei kaliprane er gode men støvmansjettane var ikkje gode, so dei flytta eg over frå den gamle. Får ta andre sida ein an gong. Og so såg eg kjapt over bilen for å sjå om det er meir som må gjerast før eukontroll, eit par bremseslangar og stor slakk i hjullager vf. I tillegg monterte eg eit nytt gummioppheng til eksosanlegget og fiksa eit parkeringslys, perehaldaren var ikkje heilt bra, har blitt gjort jallamekk dar før. Kanskje ein av dei få plassane det har blitt gjort jallamekk på den bilen før eg kjøpte han i tillegg til kasettspelaren som vart ettermontert ein gong på 80-talet.
Her Andreas, har du både ein sjelefrende og ein bil som du kan bruke til å køyre til jobb med: http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=41036135
Syns den der burde havne hos Øygard :) Fin 240. Nesten så vi skulle starta en kronerulling hvis han ikke har råd.
Sant, las ikke hele annonseteksten. Må jo koste mindre enn ei vannpumpe til B21 gjør å fikse den iallfall, om det skal være noe vits!
Litt deler følger det jo med på kjøpet også. :p
Den dar hadde vore perfekt:D var jo ikkje so longt vekke heller og såg ganske bra ut. Berre domt eg ikkje har råd:(
Det syns eg og. Men det er vel best at eg skaffar pengane sjølv, viss eg får 15000,- for 940en, og klara å grava fram 5000,- sjølv og prutar dei siste 10000,- kunne det jo gått.
Første eg må gjera er å få selt 940en, so skrapar eg sammen alle pengane eg har, so må eg ringa og pruta. Mykje. 30000 for ein bil som det kostar minst 8000 i delar berre for å få start på, det er alt for dyrt.
Men lurer på koffor det står at han må hentast på hengar? Det står jo ikkje at han ikkje går, berre at det er vanskeleg å få start på han... Og prøveskilt er jo ikkje nåke problem.
Nei, du får nok snarest komme deg ut av den verste pengeknipa. :p Det er fortsatt gode tider i Norge...
Den har vore ute før, du får ringe og selge deg inn, det er nok viktig at det er nokon som vil ta vare på den.
Men det er kanskje billigare å kjøpa eit 240karosseri og bruka dieselmotoren frå 245en. har jo so å sei alt av nødvendige delar på den, so viss eg hadde fått tak i ein 240 der sjølve karosseriet er i orden har eg jo det meste andre eg kan få bruk for for å få bil av det igjen:) Det blir jo litt arbeid men treng ikkje kosta so mykje.
Så da hadde det ideelle vært å finne en 240 som er i god stand bortsett fra dårlig motor. Du gjør det ikke først og fremst lett for deg selv, etter hva jeg kan se, selv om det kanskje kan bli billig. :p
Var ikke så gale pris på denne :) årsavgift betalt.
http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=40448622
Ja, det hadde past bra. Eg har jo for so vidt ein bil som er i bra stand bortsett frå motoren, 242en. Men som eg har sagt før vil eg helst ikkje måtta bruka den i alt saltet i Bergen kvar dag heile vinteren... og so er det elektrisk speedometer i 245en, og det betyr at viss eg skal ha motoren og girkassen derifra i 242en må eg bygga om til elektrisk speedometer og då må eg sikkert ha nye typen dashbord. Ellerso må eg bruka ein girkasse med speedometeruttak og M47 med speedometeruttak er ikkje so lett å få tak i, so då må det bli M46 eller M45en som står i 242en no, men då må eg ha an mellomaksel, for girkassen er plassert lengre bak (eller framme?) i 240 med diesel enn i dei med bensin.
Blir jo litt arbeid, men viss det blir ein bra bil av det som det går an å ha lenge er det verdt det:)
Såg ikkje so verst ut den nei. Det som var litt rart var at 10 minutt etter at eg hadde skreve det kom det ein fyr på døra og lurte på om eg var intressert i å kjøpa 240en til bror hans:p
Det er bare å flytte girkasse traversen ett hakk lenger bak, det er flere hull under der. Går strøkent å bare flytte over clutchus og motor i 242 ;)
Du brukar 0,8l/mil med ein D24? Du køyrer på rundt det same med ein frisk B230F og rett utveksling, og går du over til E85, så går du suverent billigast.
Det med diesel var altså berre ein spøk!
Det er greit nok, men m47-kassen i 245en min har ikkje speedometeruttak og det må eg ha på girkassen i 242en viss eg ikkje ska måta bygga om til nyetypen dashbord (det er berre dei som finst med elektrisk speedometer, trur eg). Og M47 med speedometeruttak er ikkje det letaste å få tak i, og viss eg då skal bytta til ein an girkasse med speedometeruttak, for eksempel ein m46 må eg ha mellomaksel til m46 med diesel, og det er heller ikkje det lettaste å få tak i, sjølv om det sikkert går.
Avgiftsfri diesel er for traktor, men du bør ikke ta det helt på alvor når noen kaller gammel Volvo-bil for traktor. :p
Men viss eg hadde hatt hydrolikk, kraftuttak og kanskje ein frontlessar på bilen kunne dei vel ikkje sagt nåke?