Bilen er pen, men ein skal _aldri_ redigere bileta på ein slik måte når ein skal selje bil.
Printable View
Oppjazza dårlig bilder og ikke akkurat bra utstyrt.
Litt for glad i Top Gear, ser det ut til. Hvem er det?
Har aldri brydd meg om bildekvalitet i en bilannonse, dårlige bilder er bare en fordel! Bilder lurer folk uansett :)
Skal med så mye utstyr a? :p
Haug med ting du ikke trenger, som bare øker prisen. :)
Haug med ting som før eller siden går til helvete og koster flesk å fikse
Litt få knapper i den der... :p Sikkert fin nok bil - ikke så veldig vanlig med 06-modeller av S80, har jeg inntrykk av.
Men nå er ikke jeg som har kjørt 240 i evigheter så kravstor heller da.. ;)
Det går an å venne seg til litt mer - men selv er jeg treg, får jeg innrømme. :D Jeg har brukt måneder og (over et) år på å sette meg inn i enkelte av mulighetene som en slik high-tech-bil byr på.
Strøøøøøøkent retta bil!
http://www.autodb.no/bil/view/1668660
Lite kakk med slegga og en god porsjon sparkel så er den god som ny. :)
Men et greit utgangspunkt om man får ned prisen litt.. :)
Jeg stusser alltid litt når folk har tatt seg bryet med å bytte til turbomotor i en 240 men ikke monterer M90 kasse i tillegg.. :P
Den forumbilen som dro i rekkverket på rudskogen ?
er litt mere jobb i 240 en i 940/740 fordi den kassa er beregna på hydraulisk clutch noe 240 ikke er så enkelt å bygge om til! da det bare var noen få 260er som ble levert med dette så clutch pedalen er litt anderledes på biler med hydraulisk clutch en wire clutch så det er enklere å beholde wire clutchen og M4X kassene framfor og bygge om til M90 ;)
Er nok Hassel sin, ligger vel video av smellen fra rudskogen på YouTube? Var vel rammeskeiv etter møtet med autovernet? http://youtu.be/GsXh81WmWPo helt på slutten er smellen :)
Er Hassel sin gamle ja. Tenkte ikke over det med engang, men dro kjensel på kjennemerket :)
Vaxad polerad efter alla konstens regler, senas gjorts av proffsfirma. Alla lister mm plockades bort för bästa resultat. se bild.
;)