Frister å fly opp fra rogaland til et av treffa deres da jeg ikke har volvo enda..
Frister å fly opp fra rogaland til et av treffa deres da jeg ikke har volvo enda..
Kommer til våren når is,salt,snø er borte;)
Når er neste lokaltreff? Blir det nå søndag 5.01.14?
Du sier noe der. Har hatt aaaaaaalt for mye å gjøre til å oppdatere tråden i det siste. Jeg kan ikke være med selv denne gangen, skal være med på juletrefest med Barnekreftforeningen. Viktig og må prioriteres foran Volvo denne gang. Men det er fritt for å samles denne søndagen om man vil det. Videre fremover vil jeg være mer aktiv igjen :)
Legger opp til treff 2/2-14, bare å stille samt spre ordet!
Prøver å stille :D
Skal se om jeg får sveivet i gang 245 :D
Skal visst være streetmeet på Åsane senter samme dag i regi av BGK. Vet ikke når folk tenker å samles her inne fra. Streemeetet starter kl. 18
Volvo Turbo, Life Is Better Boosted!
Skrive feil dedikeres min iPhone
Da tenker jeg vi tar en stripe bort til nye Ikea. Akkurat streetmeet er jeg blitt for gammel til.
Pleier å være 17, men jeg vet ikke når disse i pizzaklubben skal ha streetmeetet sitt?
Ser ut som de skal møte 18:00, Så vi har vel en liten time før de kommer.
"Bra" oppmøte... xD
:(
Fikk noen andre ting jeg måtte prioritere. Jeg lurer på om vi kanskje venter til det blir litt mere vårlig før neste treff?
Å? kor e awd'en??
Min er på klippelisten, derfor stilte ikke jeg opp :) satse på å få den godkjent før neste treff
Satser på varmere vær denne sommeren ja!
Da har jeg satt opp forslag på 4 mai. Jeg kan allerede nå si at jeg ikke får anledning på det treffet av familiære årsaker. Neste treff etter dette er 1 juni, det kan jeg være med på.
Hørtes kanon ut!
Viktigere å prioritere familien før Volvo og treff :)
Mellomste har bursdag, og jeg prioriterer slike ting før treff. Hadde kanskje vært annerledes om man skulle arrangert stortreff for hele vestlandet der vi eventuelt må leie lokaler etc.
Familien er viktigst uansett hva ;)
Det kunne faktisk vært ganske gøyt å å arrangere stortreff for hele Vestlandet
Er det nåken av dåke som veit kva tid ulvenmarknaden på Os blir i år? Eg klarte å gløyma det i fjor so i år ska eg :D