Eg dukkar nok opp i måro, sannsynlegvis i Volvo til og med. Kva klokkeslett er det?
Eg dukkar nok opp i måro, sannsynlegvis i Volvo til og med. Kva klokkeslett er det?
Det er visst ei boligmessa eller nåke sånt dar no so parkeringsplassen er nesten full men me får satsa på at dei har komt seg heim før den tid, eller so finne me oss ein an plass ikkje so longt vekke.
Det er god plass her no, men kun 2 oppmøtte :(
Alvorlig dritt vær så ble heller værende i lokalet for å skru :)
Er kjekt å skru inne når det trommer noe sykt på taket :p
prioriterte middag hos mor i dag pga drittvær.. får ta det igjen neste gang...
Er på leit etter en plass å lagre bilen min i vinter, er det noen her som vet om noe aktuelt?
Eg og ser etter ein garasjeplass eller to, gjerne med nok plass til å skru litt og :)
Skal vi prøve å sveive igang et treff søndagen, 3/11? Eller ønsker dere å vente til våren igjen?
Kan ikke garantere at jeg kommer, men om jeg husker på det, og har tid så stiller jeg gjerne på søndag :D
tja får se, er midt under flytte prosess...
Jeg kommer i dag :)
Jeg tar turen bortom i dag :-)
Der var det tomt gitt..
Jeg var også innom, men sto ikke lenge fordi det ikke var en annen volvo å oppdrive. Ikke lukten av en engang...
Blir det flere treff i år? Har ikke vært på ett enda, så er vel på tide å joine :)
XC70'en er klar til snø!
940en og. På tide at folk slipper taket på vinterdvalen :P
Jeg må bare på BT først å vise bilen etter en liten teknisk kontroll ved vågsbotn :P