Pene bilder detta. Gleder meg til å se bilen ferdig!
Printable View
Pene bilder detta. Gleder meg til å se bilen ferdig!
Tusen takk for det alle sammen :)
Ja, gleder meg veldig til å se hvordan den blir seende ut til slutt! :) Nå er det bytte av ventiltetninger som gjenstår før motoren og toppen skal lakkes. Så er vi klare til å begynne på karroseriet og felgene. Da begynner ting å skje!
Møkk pent!
Må si jeg er missunnelig på deg :)
Tusen takk for det Hassel :) Vi må vel få til en photoshoot med 850en og 240en når min er ferdig? :)
Det syntes jeg hørtes bra ut :) Sørg for å komme deg på kongsbergtreffet til sommeren !
Så den der ja, med de veeeeldig pene baklyktene :rolleyes:
Bra den er borte gitt (:
Bedre sent enn aldri <3
Nå som jeg så de bildene, gleder jeg meg enda mer til å få på de nye felgene til våren! :D
Kongsbergtreffet ja, det blir trivelig:)
Vi får satse på det, Kkromckis! ;)
Tusen takk til Petter for dette! Nå blir førerstolen som ny!
http://i720.photobucket.com/albums/w...o/80dab28b.jpg
Hvordan skal du senke bilen?
Også har ikke jeg sett det, uproft! Regner med det ligger bilde ute av det?
Coilovere blir knall:)
Ligger ute i tråden her et sted ja :) Hentet det på Oslo Motorshow i slutten av oktober :)
Prøver settet til TA Technics først, så hvis det er greit beholder jeg det, og er det ikke som forventet blir det et annet coiloverssett :) Men de som har prøvd det sier at det er bra. :) Skal jo ikke bruke denne bilen så mye, så det er jo åpenbart for synets skyld de er her :p
Fant en reklamefilm for bilen som jeg tenkte passet seg her nå som det ikke skjer noe før torsdag:
Har bestilt pakningssett til motoren fra BCB i dag. Satser på at det blir knall! :)
Hmm.. Sitter nå å tenker litt på motorlakkering... Kanskje ta blokka gull også... Bare en tanke...
Volvo 850 "gullkalv", tok du den gaupe? ;)
Denne bilen hadde noe dårlig kompresjon da den stod tilsalgs på finn, hva skal du gjøre med bunndelen?