Jepp, "Pholus" - var levert som standard på 97-98 Classicen
Printable View
Sølvfargete R'en er solgt!
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Sikkert kameraten til a|ex :) Forstod det som at han skulle se på den nå en dag :)
Godt mulig det, får håpe den hverfall kom til noen som kan gi den den tlc'en den fortjener. Så bare at det lå et solgt skilt i ruten på den idag.
Fikk lyst på denne!! :D
http://www.blocket.se/stockholm/Volv....htm?ca=11&w=3
Noen som har noen erfaringer med inport av bil fra sverige?
Hvor mye kan man stole på importkalkulatoren på toll.no?
Er du flink til å fylle inn riktig info, så pleier det å gå greit. Men hvis du først skal ta inn fra Sverige, så tar du inn en ordentlig R, og ikke den der :p Du får jo en strøken lavmil S60R i Flashgrønn og Atacama til samme prisen som den du linka til. :) Den blir billigere å ta inn også, pga effekten :)
kanskje det du.. :)
Åja, så bare at solgt skiltet lå i ruten når jeg løp forbi der etter servicen på bilen.
Han selgeren jeg snakket med kunne forresten også fortelle at det hadde vært innom en fyr i en titangrå 2004-modell S60R og kikket på den her om dagen, og det hadde vært generelt god respons og mange henvendelser på bilen. Muligens en titangrå S60R i området her jeg ikke har kontroll på da, for det var visstnok ikke han eldre karen fra åsane som var innom. Kanskje sønnen som lånte bilen? :)
At det har vært mye interesse på den vet jeg, snakket såvidt med de forrige uke om den. De hadde blant annet fått en henvendelse fra en i Oslo. Har en følelse på at den titangrå hører til på skinstø et sted, ofte sett den stå i krysset med brannstasjonen nemlig. Men sikkert sønnen som lånte den ja, er for det meste en eldre kar som kjører den hvertfall.
Og hvis den vanlige Ola Nordmann slår til og vil skille seg ut kjøper han Passat i hvit :)
Sent from my C6603 using Tapatalk
Vi har en sterk tendens til "konservative" fargevalg på bil.
Jeg har ofte hatt biler med spenstige farger, men når det kommer til interiør så synes jeg bare svsrt/grått er fint.
Går ann med farger i noe sømmer. Men minimalt.. samme med treverk.. det hører hjemme på båter.. men det er nå bare sånn jeg er.. :p