Om jeg ikke minnes feil så kostet de 2700 +mva - eventuelt rabatt.
Printable View
Om jeg ikke minnes feil så kostet de 2700 +mva - eventuelt rabatt.
Fikk pris på forsommeren fra Bilia, bikka 3k før eventuelle rabatter.
Er vel derfor jeg ikke har bytta enda....
Det er uhorvelig dyrt, ja. Kommer til å undersøke det jeg nevnte tidligere, kan rapportere tilbake, om interessant.
Ja det er selvfølgelig interessant. Kan jo gå med hifi for hjemmebruk da noen av de har 8 eller 6 ohm.
Ja, hender det er det, men det er det å finne en med noenlunde riktig wattstyrke.
Dagens fangst.
Pris for beste R.
http://forum.vccn.no/img-dump/2016/08/983.jpg
Hvert på Ål i hallingdal ?
Er Volvoklubben Trøndelag ja.
Gratulerer hilsen mr. Kilt... ;-)
Btw... Skal du freshe opp skinnet so
Begynner å bli avfarget? Mener å huske at du dreiv å prøvde? Å farge det opp tidligere har her? Eller husker jeg feil...
Jo takk. Ah det var du det ja. Skotske aner? ;) Har prøvd ja, men med variert resultat. Synes det var for tynn konsistens på den vesken med fargen så ble ikke som jeg tenkte. Var veldig transparent.
Da foreslår jeg den løsningen jeg alltid har brukt på mitt skinn... Leathermaster sine produkter. De er tykke og solide. De varer nok mange år. Ser enda de C70 beige setene som står i 245'n, null avfarging enda. Og de blir brukt inn og ut daglig flere ganger og i 4 år nå minst tror jeg. Send inn nakkeputene for "scanning" av fargen og få det blandet riktig. Kan godt hjelpe deg med det om du ønsker! Guide ligger på www.volvorsport.com :-) skal fikse opp et rødt r-sport ratt snart nå forhåpentligvis så da kan jeg sende med nakkestøtten din for scanning og blanding av farge samtidig om du ønsker?! Har firmapriser hos de pga mange runder med slikt på ulike ting...
Har slekt i Skottland ja B-)
Btw de produktene er tykke og skal farge opp et beige utslitt sort R-Sport ratt og 960 armlene også i forbifarten...
Ja det kan være veldig interessant. Broderen har en V70R med samme interiør som trenger oppfreshing.
Eg kjøpte noke med Lars Taklo Sekse på forumet, har kun prøvd det en gang, og det blei mykje bedre.. Spørsmålet er om en får det jevnt med fleire lag. Dei anbefaler å sprøyte det på med lakk eller airbrush sprøyte..
Huska ikkje kor han kjøpte det, men han huska det sikkert :)
Sent fra min SM-G930F via Tapatalk
Er du noe i Trondheim da? Rakk jo ikke å prate med deg før du dro i går :-) ring meg på mobilen så kan vi ta en prat. De produktene fungerer i alle fall. Så jeg sverger til de for evig tid... Og atacama er absolutt det grommeste som bør være strøkent :-) 41409403
Det høres jo bra ut. Ja jeg vil gjerne ha det strøkent ja. Er jo ikke lange biten til Trondheim fra Stjørdal da.
Sant det :-) bare slå av en prat så tar vi en runde og finner ut hvordan vi skal organisere det. Prosessen med disse midlene tar ikke en kveld det tar en helg. Men det er vell også derfor det varer lenge også fordi det er omhyggelig prosess å gjøre det bra :-)
Etter at jeg monterte Ferrita DP og poly inserts i subframe fram så har jeg opplevd i overkant mye vibrasjoner inne i bilen både på tomgang og når den drar tungt. Kommer nok til å skifte ut motorfester samt og fjerne disse polygreiene til fordel for orginale fresh gummi. Ferrita DP blir muligens modifisert med en lengre flexidel sånn at vibrasjonen ikke forplanter seg så lett til resten av eksosen.
Sliter også med for lavt ladetrykk. Tidligere har den ladet 1bar jevnt over hele registeret, men nå ligger den på 0,5 og kanskje opp imot 0,8 ved fullt pådrag og høyt opp i registeret.
Merker jo styrket vibrering bare med motorfeste, enda mer i gulv med bærearmer så med de i ramma også må det jo riste godt?
Vurderer OEM foringer selv, men kan leve med det jeg har nå, venner seg til det. Men ja, tipper du merker det enda mer enn jeg gjør på min
Per Turbo
Styreleder / Chairman
Volvo Car Club Norway - www.vccn.no
Jeg synes det rister såpass at det forringer kvalitetsfølelsen endel, blir fort gammelbil når det begynner å knirke i plast etc. DP'n gjorde sitt i tillegg også. Kommer nok til å gå for XC90 eller såkalte HD foringer neste gang.
Tror det er en bedre løsning ja, absolutt.
Per Turbo
Styreleder / Chairman
Volvo Car Club Norway - www.vccn.no
Det er litt rart.
Har samme DP og inserts i subframeforinger. Merker ingen forskjell på vibrasjoner.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Da må jeg sjekke motorfester. Jeg har jo de stive konsollene i alu uten gummi på "fjærbeinsstaget" samt den største foringen på nedre momentstag er i poly.